♦ Inainte de a citi capitolu asta as vrea sa va spun ca cuvintele scrise cu italic sunt cele spuse de Ade, cele cu italic si ingrosat ale lui Namjoon iar cel ingrosat e al lui Yoongi!♦ Sper ca ati inteles!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ade
-Cum dracu ai intrat?
-Ce aveti? Asa va uitati la mine de parca ati fi vazut o fantoma!
- Cam asa ceva!
- Hai ma, nu sunt chiar atat de urata!
- Ai dreptate, esti hidoasa!
- Yaaa! Vrei sa mori si nu stii cum?
- Normal ca nu!
- Mai vedem noi! Sa nu uiti cum m-ai facut!
- Yoongi, imi pare rau de tine!
- De ce, hyung?!
- Nu stii de ce e in stare, insa eu da!
- Hai ca nu poate fi asa de rea!
- Treaba ta, eu mi-am luat-o, si nu mai vreau in graba.
- Okey....
- Deci reluand intrebarea, cum dracu ai intrat in camera?!
- Evident, ca pe usa. Doar nu crezi ca m-am teleportat.
- Si de unde stiai ca asta e camera mea?
- Namjoon te cunosc destul de bine, sa-mi dau seama care e usa camerei tale.
- Mda... Ce sa zic...
- Nu ma crezi?
- N-am zis asta!
- Apropo de ce te comporti asa mizerabil cu Yoona, cand o placi atat de mult?
- Ce dracu zici tu acolo?
- Hai ma Jooniee crezi ca nu mi-am dat seama cum te uitai dupa ea, si cum te comportai cand era ea de fata?
- Ăă… normal ca da.
- Pai ghici ce, mi-am dat seama, deoarece ochii tai stralucesc cand o vezi, pe buze ti se formeaza un zambet tamp pe care incerci sa-l ascunzi, mereu iti musti buzele cand zambeste sau se compoarta intr-un mod dragut, asa ca oppa mai bine nu te pune cu mine! Iar tu Yoongi nu te mai comporta cu ea asa!
- Daebak! Esti uimitoare!
- Stiu!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
•Hey lume!
•Uite inca un capitol nou!
•Sper sa va placa!
∆ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE CORECTAT!!∆
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...