*Yoona si Namjoon*

512 44 2
                                    

Yoongi

Dupa ce am terminat orele am condus-o pe Yoona acasa, dupa care am plecat in casa BTS unde ne adunam cu restu gasiti pentru a discuta diferite lucruri.
In drum spre casa gandul imi fugea spre vremurile copilariei, pe cand eu si Yoona cu YoSob faceam toate lucrurile impreuna, in special cu cantatul la pian si cu farsele facute parintilor si altor persoane.  Insa nu voi uita niciodata ziua cum ne-am cunoscut si anume cand Yoona venise la mine si langa niste baieti care imi distruse castelul de nisip, iar eu bineinteles m-am luat de ei desi erau mai multi, insa acestia au inceput sa ma loveasca toti deodata si eu tot ce-am putut face atunci era sa ma apar cat de cat de loviturile lor desi nu erau chiar atat de puternici, iar in clipa urmatoare Yoona venise la mine si incepuse sa ii loveasca pe restul baietilor, dupa care venise si fratele ei cand baieti incepuse sa plece, si de atunci am inceput sa facem tot impreuna pana acum un an... Atunci s-a destramat totul, insa am de gand sa repar lucrurile intre noi.
Nu dupa mult timp ajung la casa Bangtan, unde se p pare ca baieti ma asteapta in cel mai placut mod sa zicem. Aparent Jin e in bucatarie unde prepara cina, J-Hope cu Jungkook e in sala de dans, V cu Jimin stau pe canapea si se cearta pe telecomanda, iar RapMonster probabil ca e in camera mea unde scrie la melodia noua de pe albumul lui.

S: - Baieti am ajuns!

V: - Namjoon a venit Suga!

RM: - Vin imediat!

S: - Ce faceti? 

Jm&V: - Te asteptam, tu?

S: - Am venit acasa, deoarece Namjoon a zis ca avem ceva de vorbit.

RM: - Da avem, vino sus.

S: - Okey, baieti v-am lasat.

Urc in camera unde raman putin socat, deoarece e ordine cum nu a mai fost de ceva vreme. Namjoon se aseaza pe scaunul din fata biroului, iar eu ma pun pe marginea patului.

- Ce s-a intamplat?

- Uite, imi fac griji pentru Yoona.

- Aparent, nu esti singurul.

- Mhm, pe langa ca are probleme cu parinti, mai e si Ali asta...

- Asa-i sper ca nu se v-a intampla ceva grav momentan.

- Si eu sper.

- Namjoon tu mai simti ceva pentru ea?

- La naiba Yoongi! Okey? Tu ce dracu crezi?

- Ăăă…că da, se citeste dupa comportamentul tau cand e in preajma ta.

- Adica?

- Pai si azi cand V a plecat cu ea si si-a pus mana dupa talia ei ai cam clacat, sau cand te holbezi la ea de la distanta si de fiecare data iti musti buza sau te joci cu ea, sau cand se lua cineva de ea dupa ce pleca ea, amenintai persoana respectiva ca il vei chinui, deci Namjoon tu inca esti indragostit lulea de ea.

- La naiba Yoongi! Nu ar trebui sa mai simnt asta pentru ea, ar trebui sa ma urasc pentru ce s-a intamplat atunci.

- Hai ma frate, sti ca nu esti tu de vina!

==================================================

Hei lume! Uite inca un capitol nou! Sper sa va placa!

!! ATENTIE CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!!!

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum