Inainte sa cititi capitolu as vrea sa va spun ca, ce e scris cu ingrosat si inclinat sunt vorbele doctorului, iar cele ingrosate sunt ale lui Yoongie iar al Adei sunt doar inclinate
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ADE
- Uitati, nu pot sa va spun un procent anume, deoarece aceasta a pierdut foarte mult sange si are foarte multe rani grave care ii agraveaza stuatia, intradevar momentan am scapat din situatia critica dar daca nu avem sange va putea muri, si asa s-ar putea sa se intample, insa asta depinde de ea si de cat de mult va dori sa traiasca.
Yoongie dupa ce a auizt, ce a spus doctorul acesta a cazut la pamant, probabil stie ceva si anume despre cat de mult va dori Yoona sa supravietuiasca. Intre timp TaeTae cu Jin au plecat dupa o asistenta, care va veni si dupa mine cu Yoongie.
- Yoongie s-a intamplat ceva?
- Uite Ade ea nu a supravietui! Ea nu o sa se mai intoarca!
- De ce spui asta? Nu ai de unde stii!
- BA DA! Ea nu o sa vrea sa se intoarca din cauza ca fratele ei murise intr-un accident in care si ea facuse parte dar a supravietuit, si de atunci mereu a incercat sa se sinucida, dar nu reusise sa o faca din nu stiu ce motiv. Toti prietenii ei o acuzase de moartea lui Yo Sob, chiar si familia ei, iar eu ca un fraier si prost ce is m-am indepartat de ea, desi stiam in ce situatie era.
- Uite Yoongie, ea nu va muri! Deoarece daca vroia deja o facuse dar aparent este ceva ce o retine si anume tu! Iar acei "prietenii" nu ii erau prieteni adevarati, insa tu da esti deoarece chiar daca te-ai indepartat de ea, crezi cx
a nu te-am vazut cum mereu aveai grija de ea din umbra? Crezi ca ea nu si-a dat seama? Iar asta stiu si despre Namjoon! Pe ea chiar voi ati oprit-o sa comita acel lucru!- Mhm.. o sa vezi ca voi avea dreptate, iar daca va supravietui asa cum zici tu, jur ca voi avea grija de ea cum nu avusem eu pana acum, si cum o faceam mereu cand era cu noi si YoSob. Jur ca o voi proteja pe Yoona asa cum ti-am promis atunci hyung. soptise el ultimele fraze.
~~~~~~~~~
• Hei lume!!
•Uite inca un capitol nou! •Sper sa va placa!√√ATENTIE CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!!√√
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...