"Vreti sa auziti o poveste?"

357 24 0
                                    

Autoarea
Ora aceea trecuse cat 10 ani pentru Namjoon si Yoongi.
Vizitele incepuse, fiecare a intrat pe rand ocupand cate un loc pe unde apucase prin sala. Yoongie cu Ade s-au pus langa tinand-o de mana, Namjoon ramasese la intrare, insa Ade nu voia ca acesta sa mai ascunda sentimentele lui fata de ea, deoarece in momentu de fata orice lucru minor ar putea fii un motiv in plus pentru care sa revina la viata. In sala era liniste fiecare se uita la micul trup firav plin de bandaje si pete de un mov-verzui. Aparatul care ii arata bataile inimi scotea un bip la fiecare bataie, acesta fiind unul foarte rar, medicii inca sunt socati, deoarece acesta inca mai lupta pentru viata ei, insa pana cand inca nu se stie, fiindca in orice clipa i s-ar putea opri inima. La un moment dat Namjoon se puse langa ea, Ade se ridicase si se mutase langa Yoongie, acesta o prinse de mana, dupa care o duse la buze si-i plasa un sarut. Toti ramasese masca la actiunile lui, de 3 ani de cand se cunosc acestia nu l-au vazut pe Namjoon plangand si pe langa acesta pentru o fata. Yoongi incepuse si el sa planga, desi incercase sa se tina tare dar acesta nu reusise, era prea mult pentru el, la fel si lui Namjoon deoarece acestia au mai trecut printr-o situatie asemanatoare si anume fratele Yoonei, bineinteles ca si ea era in aceeasi camera cu fratele sau dar tot in coma era la fel ca fratele sau, insa pe atunci ea luptase pentru fratele sau, iar pe cand ea se trezise atunci el parasise lumea aceasta.
Baietii se uitau la ei mirati de parca isi vorbeau fara a spune macar vreun cuvant, pur si simplu doar se priveau, dupa care linistea care domina in care fu sparta de Namjoon.

"- Baieti vreti sa auziti o poveste?" intrebase acesta cu o voce ragusita.

~~~~~~

Hei lume!!
• Cum sunteti? Cum e noul an scolar??
• Acum sa dam putin scoala deoaprte am pus si eu un capitol nou.... Yeyy...😂😂💪💪
• Sper ca va place! Apropo mai da-ti si voi un comentariu sa stiu si eu daca mai merita s.o continui sau nu.

√√ ATENTIE CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!!√√√

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum