- Haide, ridica-te!
Imi spune acesta in timp ce ma tine de ambele maini ca sa ma ridice. Dupa ce m-am ridicat acesta imi vede rana de la buze , dupa care a murmurat un "La dracu" nervos.
-Vino, vom pleca la tine ca sa-ti tratam rana si sa te schimbi.
Cand am auzit am ramas crispata, deoarece stiu ca in momentul de fata tata se poate trezi oricand si se apuca din nou sa bea .
- Nu! Ii spun eu speriata dar acesta inca nu intelegea de ce.
- Ba da , vino!
Spune in timp ce ma ia de mana si ma trage dupa el spre casa .
- Vom intarzia la ore.
Tip eu, ca sa am mai degraba un motiv ca sa nu merg acasa.
- Nu-mi pasa!
Ridica acesta vocea la mine.
Am ajuns. Tot ce fac e sa ma holbez la usa.- Ce faci? De ce nu intri?
Nu i-am raspuns, tot ce fac e sa ma holbez la usa din fata mea.
Fara sa imi dau seama acesta deschide usa dupa care ma trage si pe mine inauntru, iar eu ma ascund dupa el , deoarece stiu ca o sa mi-o iau daca ma reintorc acasa dupa ce am pornit la scoala.Dupa ce ajungem in sufragerie acesta ramane socat, la ce vede.
Si anume pe tata jumate treaz jumate beat stand intins pe canapea, iar in jurul lui dozele si sticlele de alcool goale si mirosind a tutun.
Cand mi-am dat seama ca se holbeaza , atunci l-am prins de mana si l-am tras sus la etaj .
- Poti pleca in camera lui Yo Sob, pana eu ma schimb si imi tratez rana.
Acesta doar da din cap.
Intru in camera mea si imi caut alte haine de schimb. Dupa care merg in baie pentru a-mi trata rana de la buze si pe cele de pe picior pe care mi le-am creat recent.
Ies din camera cu parul desprins, pentru a merge in camera lui Yo Sob. Intru in camera , unde il zaresc pe Yoongi holbandu-se la pozele dupa perete.
- Yoongi putem pleca.
Il anunt eu. Ies prima din camera dar mare greseala deoarece imi vede ranile de pe ceafa care sunt destul de mari si evidente.
La dracu Yona, tocmai acum te-ai trezit sa-ti prinzi parul.
- Ce-s cu ranile de pe ceafa ta?
Ma intreaba acesta socat. Iar eu m-am prefacut ca nu stiu.
- Ce rani?
- Yona nu mai mitnti ! Si spune-mi ce-s cu ranile de pe gatul tau!
- Nu e treaba ta!
Ma rastesc eu la el.
- El ti le-a facut?
Ezitez putin dupa care ii raspund.
- Nu .
- De ce ma minti?
- Stii ce? De ce dintr-o data iti pasa ce mi se intampla ?
- Pentru ca sunt prietenul tau!
- La dracu cu tine Yoongi! Daca mi-ai fi prieten nu mai fi lasat balta dupa inmormantarea lui Yo Sob si nu mai fi ingnorat si acuzat ca din vina mea a murit !
Ma rastesc la el, si simt cum niste lacrimi mi se rostogolesc pe obraji.
- Bine nu-mi pasa!
Spune in timp ce coborea scarile in graba si tranteste usa de la intrare.
La dracu cu tine Yoongi ! Se pare ca eu nu voi mai merge azi la niciun liceu.
*****
•Hei lume! Capitol nou!
•Cine s-ar fi gandit ca voi mai pune azi capitol nou?
• Clar nu eu :)))
√Atentie capitol necorectat!• Si cum mai sunteti?
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...