*Veti debuta*

342 24 10
                                    

Autoarea povesteste:

A doua zi dupa ce Namjoon fusese sunat de managerul lor, acestia asteptau un raspuns despre viitorul lor. Intre timp Yona inca era in coma, unde ajunse pe un taram total diferit si ciudat in acelasi.

Ade in ziua respectiva isi rearanja casa parinteasca, aceasta n-o vanduse din cauza ca ii straneste amintiri placute isa in acelasi timp si amitiri triste. Acesta stiind in ce stare se afla Yona ii pregatise o camera special pentru ea, desi ea nu o cunoaste de mult timp pe Yona s-a atasat extrem de usor de ea. Avand in vedere ca nu ii cuoaste foarte bine gusturile asteapta ca Namjoon si cu Yoongi sa se intoarca de la agentie.

Langa patul Yonei se mai afla o perosana langa ea, care si el se afla in coma, prietenii lui de cate ori mergeau in vizita o admirau pe micuta cu tenul alb ca laptele si cu parul usor ciudat dar albastru.

Unul din ei isi facuse curaj si se apropria mai mult de ea privind-o mai de aproape. Atunci venise si asistenta ei, iar atunci baiatu o intrebase pe asistenta ca "din ce motiv se afla fata aici", acesta ii povestise mai exact cele intamplate, toti fusese socat de soarta fetei cu parul albastru.

Nu dupa mult timp baietii au aflat data lor de debut, erau entuziasmmati în special Namjoon cu Yoongi pentru ca insfârșit pot îndeplini promisiunea făcută pentru YoSeob.

~~
"- Jaebum te rog trezește-te, avem nevoie de tine frate nu ne poți lăsa asa!"
"-Mark mai încet te rog, nu uita cabse mai afla cineva în sala asta."
"-Am înțeles frate, însă chiar vreau ca Jaebum hyung să-și revină, la fel precum și fata aceea din patul ala, deși n-o cunosc tot m-aș bucura dacă și-ar reveni."
"Știu. Toată lumea ne dorim asta în special pentru Jaebum, iar pentru aceea fata la fel, deși nu prea știm nimic despre ea mi se pare atât de cunoscuta."


-----------------------------------------------------------

°Hei lume!
Si uite încă un capitol nou.
Deci vă anunț că această carte va ajunge spre final.

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum