A D E
Pur si stateam pe scaunul ala incomod si beam sucul meu preferat. Doamne cat de bine poate arata baiatu asta? " Ce ai patit? Te-ai indragostit?" Taci dracu constiinta proasta!! "Practic tu te faci singura proasta, ti-ai dat seama nu!?" Mai du-te dracu.
Am incercat sa fiu cat de mult se poate de atenta. Nu inteleg de ce toata lumea ii ia apararea la baiatu ala? Ce e atat de special la el? sau la trecutul lui cu Yona? Pe mine ma inteereseaza ca e impreuna intr-o camera cu ea si cine stie ce ganduri perverse are si prostu ala!
- Pff... Bine, bine am inteles! Dar mi-e tot nu imi place ca ii cu nemernicu ala in camera!
- Deja au iesit din camera, si se pare ca s-au sistrat destul de bine impreuna in cabinetu ala!
Vorbeste si fraieru ala parca Jimin il chema, dar nu imi place ce ton folosea, credce ca nu-mi dau seama la ce se gandeste! La dracu asa ma enerveaza tipu asta !
- Nu vrei sa mergem si noi intr-o camera, sau la baie?
Statea chiar in dreapta mea in picioare, iar in fata mea era Joongkook, cand i-am privit fata acesta deja era nervos. Dupa ce am auzit si prostiile lui Jimin m-am enervat si mai rau iar atunci m-am ridicat in picioare, disatanta dintre noi era de vreo 10 cm, dupa ce m-a ridic putin pe varfuri si i-am spus un aspru "NU", iar in urmatoarea clipa genunchiul meu a facut contact in locul unde nu rasare soarele, iar acesta cade jos iar ranjetul lui disparu.
- Sa nu mai zici asa ceva in viata ta!
Dupa ce mi-am terminat ce aveam de zis mi-am luat lucrurile si am plecat dupa Yona, iar baieti bineinteles mureau de ras.
AUTOAREA
Dupa ce Jimin si-o luat-o de-a binelea acesta inca era pe jos, iar baieti inca radeau, de cum era refuzat "maretul Jimin " de o fata.
Intre timp Namjoon era in sala de radiouri unde isi petrecea restul timpului cu Yo Sob, si unde mai facea dueturi cu Yona, iar nu un ultim lucru, acel loc era locul unde a inceput totul. Si anume visul de a deveni un rapper cunoscut, de-a face parte dintr-o trupa cu cei mai buni prieteni, locul unde isi petrecea timpul cu fata de care-i placea, locul unde a sarutat-o pentru prima oara pe Yona, chiar daca acesta nu isi mai aduce aminte... si nu in final locul de unde a inceput si o cearta din care fata de care-i placea si anume Yona si-a pierdut si o parte din memorie... iar de atunci a jurat in acel loc ca nu va mai vorbi sau nu va mai avea niciun contact cu ea, dar se pare ca usor, usor promisiunea aceea nu o va mai putea tine.
Yoongi cu Yona si ceilalti doi se indreptau spre ceilalti.
********
Hei lume!
Inca un capitol nou!
Sper sa va placa!
Si nu pot sa cred ca deja am scris 20 de capitole la cartea asta!!! Inca nu imi vine sa cred ca am depasit si cartea cealalta la capitole!
Apropo va multumesc ca imi cititi cartea!!! Va multumesc si va pup si nu in ultimu rand va iubesc!!!
ATENTIE CAPITOLU NU ESTE EDITAT!!!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...