Autoarea
Joi, 13 iunie 2013
E o zi obisnuita, toata lumea asteapta cu sufletul la gura revenirea micutei insa si debutul baietiilor. Toata lumea alearga in stanga si in dreapta nestiind incotro s-o ia.
Baietii stau langa patul Yoonei luandu-si la revere de la ea din cauza ca vor fi ocupati pe scena cateva ore.
Fiecare din ei sunt ingrijorati si emotionati. Namjoon e panicat ca ar putea face o greseala asta insemnand sa uite pasi sau sa distruga ceva. Jin cu Taehyung canta in sala micutei, iar Yoongi sta langa patul acesteia tinand-o de mana si rugandu-se sa-si revina. Jongkook cu Jimin si Hobi repeta pasii de dans. Se facu-se ora 17:00 baietii trebuie sa plece pentru a se pregati de debutul lor, inainte de acesta Namjoon o sarutase usor pe Yoona, dupa care Yoongi ii plasase un sarut pe frunte frateste si spunandu-i "Tine-mi pumnii!"
Drumul nu durase mult ca au ajuns la locul in care isi tin debutul, fiecare din ei sunt emotionati, fetele se ocupa de machiajul si costumatiile lor, manangerul le spune cateva cuvinte de incurajare dupa care urca pe scena. Fiecare se prezinta cu numele de scena si cel real, dupa care isi spun pozitia ocupata in grup.
Incepe concertul, fiecare isi ocupa pozitia pentru prima melodie, toti sunt entuziasmati insa le este si frica din cauza ca fanii lor s-ar putea sa nu le placa de ceea ce au pregtatit. Vocile acestora rasuna in urechile fiecarui fan, iar vocile fanilor care emanau placerea si bucuria de ai asculta rasunau in urechile baietiilor.
Insa intre timp cu sfarsirea concertului, dupa multumirea baietilor si plecaciunea pe care au facut-o se intamplase o minune.
Aceea minune era trezirea micutei din coma.
Telefonul managerului suna in continuare fiind un apel important baietiilor, prin acel apel baietii au aflat ca Yoona se trezise. Dupa trei luni de zile prin apararea trupei pe scena pentru ei o viata noua urmeaza insa in acelasi timp si pentru Yoona e la fel, deoarece e a castigat razboiul cu moartea intorcandu-se inapoi la cei dragi ei. Si anume la prietenii ei care nu e nimeni altcineva decat trupa BTS.
Sfarsit!
================================================================================================================================================================================================================================================
Buna lumee!!!
Si uite ca am ajuns si aici la terminarea primei parti!
Va anunt ca urmeaza si partea a doua in curand! Intre timp ce voi lucra la partea doua, o sa lucrez si la corectarea celorlalte capitole.
Sper sa va placa!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...