*Ade plange pentru prima oara!*

428 29 2
                                    

Dupa ce m-am rastit la acestia, m-am hotarat ca ar fi mai bine daca as pleca "acasa" sau voi iesi cu Yoona la o ciocolata calda, deoarece aceasta  reuseste sa ma relaxeze. Ies pe poarta cea mare, insa nici nu mi-am intors privirea in urma mea, deoarece stiam ca unul din baieti pandeau la geam sa vada ce fac dupa c e le-am trantit usa de-a binele. Nu as facut asa ceva daca nu m-ar fii calcat prosti astia pe nervi. 

Ii fac un apel Yoonei insa im intra casuta vocala, mai repet lucrul asta inca de cateva ori bune, in timp ce ma indrept spre strada pe care locuia aceasta. Pe tot parcursul drumului ii tot faceam apel insa imi tot intra casuta aia  nenorocita, la naiba is ingrijorata de-a binelea... Sper  sa nu pateasca nimic, poate a adormit ori are telefonul pe silentios si nu-l aude ori in cel mai rau caz e abuzata de ai sai. Cu speranta ca nu e asa cum cred eu ma apropri din ce in ce mai mult de casa ei pana cand ajung in fata porti, de unde se aud urlete si tipete de durere, de groaza planseturi si rugaminti de  ajutor, insa nimeni nu baga de seama, dintr-o data se aude o bubuitura puternica incep sa tremur, nu stiu ce sa fac... daca o sa intru eu nu prea voi fi de ajuror, incep sa tremur, pund mana pe telefon si fara sa ma gandesc prea mult il sun pe Namjoon. Teloefonul suna insa nu imi raspunde din  prima, mai astept putin dupa care se aude un "Alo" de pe firul celalalt.

- Na.. Nam...Namjoon. Ii pronunt numele balbainduma intr-un hal pe care nu l-am mai facut de foarte mult timp.

- Ade esti bine? S-a intamplat ceva? ma intreaba cu o frica in voce 

- Eu.. eu.. sunt bine, insa  Yoona cred ca e in pericol.. ii spun cu o voce din ce in ce m ai stinsa.

- Adica? Ade ce naiba se intampla?

- Vino repede la casa Yoonei, si adui si pe baieti. Grabeste-te te rog.. ii spun cu o voce trista dupa care ma hotaresc sa sun la politie, poate ei vor ajunge mai repede. 

===============================================================================================================================================================

Hey lume! Bine v-am regasit. Si uite ca m-am reintors cuun nou capitol, pe care-l eu il consider 

unul esuat. Insa de data asta as vrea sa va si lasa-ti parere despre acest  capitol. 

Va multumesc ca imi cititi carte si VA UREZ BAFTA CEI CARE AU EXAMENE SI BAC-UL DE DAT!! 

!!!!ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE EDITAT!!!!!





Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum