*Suferinta*

386 26 3
                                    

AUTOAREA

Insa nici ceilalti nu erau mai prejos decat Yoongi, Ade a inceput si ea sa planga dupa ce auzise vestea data de Namjoon, Hoseok se alaturase si el lui Yoongi, deoarece acesta avuse sansa s-o cunoasca bine pe Yoona fiindca era in echipa de baschet cu fratele sau, iar cu Yoona in echipa de dans, insa Namjoon e la fel de afectat si el sau poate chiar mai rau, deoarece pentru el Yoona era prima lui iubire, prima iubita la care iar fii daruit si luna de pe cer, insa nu mai are sansa asta. El nu plangea, deoarece nu dorea ca restul echipei sa-l vada plangand dupa o fata, fiindca ei nu ii stiau  trecutul cu Yoona, pentru el e adoua oara cand trece printr-un chin complet.
Jungkook dupa ce o vazuse pe Ade plangand si tremurand acesta o luase in brate pentru a o calma soptindu-i cuvintele "Hai calmeaza-te, totul va fii bine!" " O sa vezi, ca-si va reveni si o sa fie totul cum a fost". De cand apraruse Ade in aria vizuala al lui JungKook o cam luase razna, deoarece acesta s-a indragostit de ea sau mai bine zis e prima lui iubire, asa ca ii mai da batai de cap cand o vede plangand, nu-i place s-o vada plangand, acesta ii adora zambetul si rasul cristalin, desi nu avuse sansa s-o auda cum rade foarte mult.
Niciunu din ei nu era intr-o ipostaza prea placuta, insa fiimecare se tinea tare, pentru a nu-si dezvalui suferinta.
La un moment dat Yoongi se ridicase din locul in care statea mergand la o asistenta care tocmai ce iesea din camera Yoonei.

~~~~~~~

•Hei lume!
•Uite inca un capitol nou! Sper sa va placa, astept pareri!

!!ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE CORECTAT!!!

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum