*Luptă pentru viață*

415 26 4
                                    

AUTOAREA

Trecuse deja mai bine de 5 ore, iar operatia inca nu s-a terminat. Baietii adormise, insa bad boy-ul liceului si anume Kim Namjoon era  inca treaz, acesta avea de gand sa se tina de promisiunea pe care si-o facuse.
Ade adormise pe umarul lui JungKook dar acesta in loc s-o impinga mai incolo de el, o luase in brate ca sa poata dormi si mai bine.
Seokjin plecase pana la casa BangTan pentru a lua in jur de patru paturi pentru ai impatura pe baieti care adormise in sala de asteptare.

La un moment dat intervenise un lucru grav in timpul operatiei si anume inima Yoonei i se oprise, in clipa urmatoare medici se chinuia s-o aduca inapoi la viata pe mica faptura, dupa ce se chinuise in jur de 5 minute inima ei incepuse din nou sa bata, iar atunci medici s-au simtit usurati.
Operatia continuase ajungand deja sa treaca 8 ore, in acel interval nu iesise niciun medic sau asistent sa le dea o veste baietiilor.
Dupa ce trecuse 10 ore operatia se terminase. In acesti timp inima pacientei cedase de doua ori si de fiecare data isi revenise, acest fapt i-a socat pe medici.
Operatia pe care au desfasurato era intre viata si moarte, insa chiar daca operatia a fost un succes s-ar putea ca sa ramana paralizata de la brau in jos, medici inca nu stiu niciun raspuns, pana cand pacienta nu se va trezi.
Cand medici o transportase pe Yoona intr-o camera, medicul principal se oprise pentru a le da de veste acestora. Cand le auzise povestea care s-a intamplat inainte cu cateva ore acestia au ramasi socati, deoarece stiau ca Yoona nu va accepta acest lucru si anume sa nu mai poata sa mearga, mai degraba s-ar fii bucurat da a ar fi lasat-o sa moara in liniste si pace pentru a se putea duce la fratele sau.

Baietii plecasera acasa mai putin Yoongie cu Ade si Namjoon.

~~~~~~

• Hei lume!
• Uite inca un capitol! Sper sa va placa!

√√√!!! ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE CORECTAT!!!!√√

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum