- Yoongi...
Vroiam să-i spun sa înceteze sa scoată asemenea prostii pe gură, și cand vroiam să mă ridic din pat acesta vine spre mine și mă pune înapoi in pat, după care acesta îmi tratează rănile.
- Nici nu ști cat de mult îmi pare rău....
- Yoongi, să nu-ți pară rău... și nici să nu-ți treacă prin cap că ți-e milă de mine, pentru că in clipa urmatoare jur că nu o să mă mai vezi în viața ta.
După ce aproape mă răstesc la el, acesta nu spune nimic ce doar îmi pune câteva plasturi pentru dureri.
- Am înteles și nu mă uit la tine cu milă să ști...
- Sper.
- Yoongi pot să te rog să nu-i spui nimic la Ade sau la baieți ori altcineva despre starea mea.
- Sigur, dar știi că la un moment dat și ei ar trebui sa știe despre starea ta.
- Știu, dar nu vreau să fiu privită cu milă... Iar la Ade îi voi spune, dar mai încolo...
- Am înteles dar nu uita că până atunci îți voi fi eu mereu alături..
Nu am mai zis nimic, aștept să-și termine treaba după care vom pleca de aici, cred că mă voi plimba pe afară până la terminarea orelor.
Acesta după ce îmi spune că a terminat, mi-am tras cămașa jos, după care mi l-am aranjat.- Mulțumesc, Yoongi.
- Nu ai pentru ce.
În timp ce Yona cu Yoongi erau în cabinetul medical, Hoseok și cu Jimin, îi așteptau pe cei doi.
Ade era împreuna cu ceilalți rămași.
A D E
Încă nu am primit nici o veste despre Yona. Încep să îmi fac griji că Yona ar fi pățit ceva rau...
Încercam să fiu atenta la discuția pe care o am cu băieți, dar degeaba, eșuez...
- Heyy, pământul către Ade!!!
- Hăă... Ce-i?
- Tocmai ce te-am întrebat dacă ce a spus Namjoon e adevarat..
- Aa... Ce ai spus Namjoon?
- Ade, ești bine?
- Da sunt bine.
- Deci, îmi spui și mie ce ai mai spus și de data asta?- Uff... bine, dar după îmi spui și mie la ce te gandeai cât timp noi vorbeam.
- Bine!
- Deci am spus că anu trecut așa ne-am cunoscut că aveai părul roz și lung, dar niciodata nu stateai cu fetele alea de plastic ce mergeai să te bați cu băieți dac gaseai o bătaie, indiferent de cine se bătea că-l cunoșteai sau nu.
- Aa da, așa a si fost!
- Frate ce mă bucur că am scăpat de fetele alea de plastic sau de "păpușile Barbie" - cum își numea Ashley grupa de fete...- Serios? Așa rea ai fost?
Mă întreabă mirat Taehyung. Normal că am fost rea.
- Normal.
- Bun, deci acum îmi spui și mie la ce te-ai gândit de nu ai fost atentă la discuția noastră?
- Bine, ma gândeam la.....
*****
Hey lume, capitol nou!
Deși știu că am spus ca voi pune miercuri capitol nou, dar credetima ca nu am ma avut niciun chef dupa ce am ajuns acasa de la spital.Asa ca sper ca nu v-ati suparat. Si sper sa va placa capitolu nou!
Apropo cand ve-ti mai vedea numele unor personaje scrise inclinat si ingrosat, atunci inseamna ca actiunea se povesteste din perspectiva persoanei cu numele scris. De exemplu ca si aici in text ii " A D E "
ATENTIE CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...