- Mi-a fost dor de tine!
- Da, da, da, bine, si mie mi-a fost dor de tine distrugatorule!
Dupa ce s-au despartit din imbratisat, Namjoon o mustra pe Ade din cauza poreclei.
In tot acest timp, restul grupului stateau si se holbau la Ade si Namjoon.
Intre timp Yoongi, se duce inspre Yona ca sa o ajute sa se ridice.
Toata lumea era in soc.
Insa Aly privea scena din fata ei cu toata ura pe care o simti.- Ade! Ti-am mai spus sa nu imi zici asa!
- Da sigur, Distrugatorule!
Spune acesta facand gel si fel de fete, iar baieti au izbucnit in ras.
- Aa da, baieti veniti aici sa va prezinta o nebuna de la fosta mea scoala.
- Yaa!! Namjoon vrei sa mori?
- Normal ca nu!
Intre timp Yoongi a ridicat-o pe Yona si a vrut s-o duca la cabinet insa Ade merge la el ca sa-l opreasca si sa-i spuna ca se descurca ele si singure.
- Blondule, da-i drumu, ca ma descurc si eu cu ea.
- Si daca nu vreau?
- O sa te fac eu sa vrei!
- Da sigur! Acum da-te din calea mea, ca s-o pot duce in cabinetul medical!
Am ramas uimita! Practic Yoongi se ia in vorba cu Ade si nu vrea nici cum sa renunte la ideea de a ma duce el in cabinetul medical.
Insa de ce am ramas mai mult in soc era din cauza ultimelor cuvinte spuse! Parca era gata sa o ia la bataie daca nu se tragea.- Nu! E prietena mea, asa ca o voi duce eu!
- Oh da! Pai eu o cunosc de cand aveam 2 ani, na!
- Si? Asta nu inseamna ca sunteti prieteni!
- Ce stii tu despre mine si trecutul ei? Nimic! Asa ca mai bine nu te baga!
Am ramas fara cuvinte! Pur si simplu in minte mi se repetau cuvintele spuse de Yoongi, si atunci practic mi-am adus aminte cum ma invata sa joc basket, si de fiecare data cand reuseam sa dau cu mingea la cos imi facea cinste cu o inghetata sau ciocolata calda, si nu in ultimul moment cum ma ajuta sa-l bat pe Yo Sob la basket.
Fara sa-mi dau seama lacrimile au inceput din nou sa imi curga, Ade atunci a vrut sa se rasteasca din nou la Yoongie, insa Namjoon a oprito.- Ade, lasa-l pe Yoongie. E problema lui, lasa-l sa si le rezolve.
- Dar, Namjoon e prietena mea!
- Stiu, insa nu le stii povestea, dar eu da, asa ca mai bine sa il lasam sa-si repare greseala.
- Off! Ok.
- Yona ma suni sau imi trimiti un mesaj, in caz ca se intampla ceva, ok?
- Da!
-Bun! Vino Yona!
********
° Hey lume!
$ Capitol nou! Sper sa va placa!
• Vreau sa ii urez succes celor care dau maine teza la ceva si la fel si daca dau teste!
• Tineti-mi pumni, ca am test!
• Va urez noapte buna, si va pup!√ATENTIE!! CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Historia CortaO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...