*Soc*

384 25 3
                                    

Yoongi
După ce am adormit câteva ore mai tarziu, cred că mă trezise Namjoon, deoarece avea să-mi dea o veste, însă nici bine nu m-am trezit că l-am asaltat cu niște întrebări.

-Namjoon operația e gata? Cum se simte? S-a trezit? Are probleme?

- Stai frate mai usor! Nici bine nu te-ai trezit că deja mă bombardezi cu întrebări.

- Îmi pare rău frate, dar sunt foarte îngrijorat… M-am săturat să mai pierd persoane importante din viața mea.

- Te cred frate, însă vestea pe care ți-o voi da nu pot să zic ca e bună sau rea.

- Adică?????!!!!!

- Frate Yoona e în coma… Nu se știe când se va trezi sau daca se va mai trezi vreodată.

- Cee??!!!! Nu se poate! E imposibil! Yoona își va reveni, o cunosc, mereu îi plăcea să se distreze și să-și petreacă timpul cu mine și restul prietenilor. Deci își va reveni! Ea e o luptătoare, nu se lasă așa ușor…

- Știu frate, știu.

Nu-mi venea să cred. Micuța e in comă… exact cum a fost și fratele său, sper că ea nu va face la fel ca și el, deoarece nu cred că aș mai trece și peste moartea ei. M-am săturat ca cei mai buni prieteni, chiar frații să mă părăsească înainte de a face ceea ce ne-am dorit, înainte de a ne prosti, de a termina un liceu, o facultate, de a avea copii și până la a îmbătrâni împreună.
Te rog să îți revi! Te rog! Nu vreau să te pierd și pe tine!

Autoarea

Yoongi statea lipit de perete ghemuit lângă un scaun, pierdut în gândurile sale. La un moment dat acesta a izbucnit în plâns, însă toată lumea îl ignora, deoarece știa că nu suporta să fie văzut în ipostaza respectivă.

~~~~~~~

Hei, hei! Uite inca un capitol nou! Imi pare rau ca nu l-am postat mai repede, insa sper sa va placa!

!!ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE CORECTAT!!

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum