*Ade cu Namjoon se cunosc? *

702 49 11
                                    

- Ce se intampla aici?

Se aude vocea lui Namjoon, care chiar daca e atat de groasa si rece incat imi face inima sa imi tresare.

Suga apare in fata si ma vede cum stau jos in genunchi si lacrimile imi curg inncontinuu pe obraji, din care parte dreapta ma ustura al naibi de tare din cauza palmi pe care am primito dar si din cauza altor rani mai vechi si al lacrimilor.

- Iubitule! Uite ce mi-a facut prietena tarfei aleia cu parul albastru!

Si incepe Aly sa vorbeasca cu vocea ei pitigaiata si lacrimile de crocodil.

- Cine e persoana aceea?

Spune acesta cu o voce glaciara dar se cam observa ca joaca teatru.
Dupa ce a intrebat acesta se uita pentru o clipa la mine, iar ochii lui exprima o tristete pe care nu am mai vazut-o, dupa care si-a mutat privirea inapoi spre Aly.
Cred ca imi doar imaginez ca acesta se uita la mine asa, poate imi joaca mie mintea feste, nu stiu.... chiar nu inteleg… mai bine o las asa.

- Ce ma ? Ce-ar fi sa ii zici iubitelului tau adevarul, si nu mai varsa atatea lacrimi de crocodil.

- Si apropo, te-ar prinde bine niste ore de teatru, poate asa iti va iesi mai bine jocul.

Dupa ce si-a terminat ce o avut de zis Ade, acestia toti o ramasi surprinsi de cum isi permite sa vorbeasca asa cu populari scolii.

- Cine esti tu, si de cand iti permiti sa comentezi asa?

- Cine ma cred? Pai clar nu ma cred "regina" liceului sau o tarfa.

- Vad ca ai destul de mult curaj in tine albastrico.

Nu-i a buna! Se pare ca Jimin s-a enervat! Sper ca nu va iesi nimic urat din asta..

- De ce nu as avea?

- Sau ce ? Ar trebui sa-mi fie frica?

- Se pare ca eleva noua, nu stie cine suntem.

Acestia  isi arunca vorbe acide, pana cand  Namjoon se enerveaza si intervine intre cei doi.
Slava domnului!

- Terminati! Tu cine naiba esti?

Jimin cand l-o auzit pe Namjoon acesta s-o retras.
Namjoon cand sa dus in fata ei, acesta a ramas socat, la fel si Ade.

Ce naiba? Astia doi se cunosc?

- Tu!!

Spun cei doi la unison.

- Ce faci aici?

Il intreba Namjoon pe Ade, iar restu au ramas confuzi rau de tot, in special Yona cu Jungkook si Aly, dar sa nu uitam si de cei care privesc toata scena.

- Tu ce crezi ca fac? Am venit sa ma distrez, nu se vede?

Spune acesta cu o gluma si un sarcasm in voce, iar Namjoon ramane inca uimit de prezenta ei, dar dupa cateva momente acesta o ia pe Ade in brate si o imbratiseaza cat de strans putea.

- Mai incet distrugatorule, vrei sa raman fara viata?

Spune acesta cu o mica fericire in voce dar si cu greu, deoarece baiatul o strangea cu toata forta, dar dupa ce o auzit-o a lasat stransoare mai usoara. Acestia au mai stat imbratisati inca cateva secunde dupa care s-au despartit din imbratisare.

- Mi-a fost dor de tine!

*******

Hei lume capitol nou!
Imi pare rau ca nu am mai postat dar am avut ceva probleme.

Si stiu ca am facut un capitol naspa dar, azi nu ma simt bine deloc...

√ATENTIE CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!

Apropo le urez mult succes celor care au de dat tezele!

Va multumesc ca-mi citi cartea si va pup! Sharagne potatos! ❤❤❤

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum