ADE
"Namjoon suna naibi o data la salvare!! Ce dracu fac si astia de nu mai ajung!!" Nu mai rezistam, nu mai voiam sa pierd pe cineva drag. M-am saturat ca toata lumea sa ma paraseasca!
-Acum vin, si J-hope sa nu-l lasi pe V sa intre!
- De ce sa nu ma lasi sa intru? Intrebase acesta, insa dupa ce vazuse cum arata aceasta,plin de sange peste tot incepuse sa aiba o criza cred.
- La naiba! Jungkook!! Striga Namjoon dupa acesta.
- Ce... Dupa ce isi vazuse prietenu acesta l-o luat practic pe sus si-l duse afara.Se auzeau sirenele in semn ca salvarea a ajuns. Un echipaj urca in graba, acestia raman socati la ce vad, 4 persoane plini de sange stand langa o fata strangand niste prosoape in speranta de a salva o fiinta minunata.
- La o parte! Striga unu din ei. Noi ne retragem insa suntem langa ea, acestia o pun pe targa dupa care cobor intr-o graba maxima, urcand-o in masina, in care ma urcasem impreuna cu Namjoon si Suga.
Baieti vor veni si ei la spital, paramedici sunt socati ca Yoona inca mai are puls, desi nu e foarte tare dar inca mai are, sper ca va rezista altfel cred ca-l voi face praf pe asa zisul "tata" al ei!La dracu! De ce mereu cand lumea mi-e mai draga atunci mereu se intampla o nenorocire. In momentu de fata stam pe scaunele astea nenorocite asteptand un raspuns... baietii au ajuns si ei, asteptand cu noi, insa stiu ca pentru ei Yoona nu are nicio semnificatie, dar pentru mine are! E ca si cum ar fi sora mea chiar daca nu o cunosc de multa vreme... sper ca nu va pati nimic grav, si ca-si va reveni!
La un moment dat ies mai multe asistente afara fugind, probabil ca dupa sange, desi nu sunt atat de sigura. Acestea au aparut din nou, insa nu aveau nimic la ele, iar in clipa urmatoare iesise un dctor care ne-a intrebat:
- Cine are grupa sanguina AB?
- Eu! ii spun grabita insa in clipa urmatoare se baga si Suga spunand ca el are 0.
- Cine mai are grupa sanguina 0 sau AB?
- Eu si el. ii spune TaeTae doctorului insa in clipa urmatoare intervine Namjoon cu o intrebare.
- Domnule doctor sa fiti sinceri va supravietui?
---------------------------------------------------------------------
Hei lume!
Cum sunteti in vacanta? Apropo uite inca un capitol nou! Sper sa va placa!
Astept pareri!
!!!!!ATENTIE CAPITOLU NU ESTE EDITAT!!!!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...