Právě bylo šest hodin večer, když se Dean, Sam a Castiel rozhodli zajet do baru poté, co vyřešili jeden případ. Všichni se shodli, že to bude dobré uvolnění po dlouhém dnu, a tak Dean namířil směrem k jejich oblíbenému místu.
Po cestě bylo ticho, Sam byl jako vždy vepředu a Castiel jen tiše seděl na zadním sedadle. Poslední dobou se všichni měli překvapivě dobře, čehož si náramně užívali.
Dean zaparkoval těsně před barem, zatímco vystoupil spolu se Samem, Castiel se jen těžce škrábal ze zadního sedadla. Deanovi se zdál v poslední době nějaký jiný. Nikdy nedával pozor, když na něj mluvil, jako by byl v myšlenkách na jiné planetě.
Castiel vylezl z auta a všichni tři se vydali do baru. Po vstupu je jako vždy smetla vlna kouře a vůně alkoholu. Všichni usedli až na konci baru do rohu co nejdál od baru. Sam jako nejmladší musel dojít pro pití, k čemuž měl nejvíc poznámek, proč musí zase on, ale vzdal to a přiznal porážku.
Všichni tam jen tak seděli a povídali si, pro upřesnění si povídal jen Dean se Samem, protože se Castiel zdál zase úplně mimo hluboko ve svých myšlenkách. Z nich ho ovšem vyrušil Sam.
,,Přebíráš štafetu, já tam už nejdu."
Castiel byl překvapený a vůbec netušil, co se děje, až když mu Dean naznačil, že má dojít pro další pití pochopil a vstal od stolu.
Už to bylo okolo třiceti minut a Castiel se ještě nevracel.
,,Kde sakra může bejt?" zeptal se Dean nervózně.
,,Nevím, třeba se tam zakecal s nějakou ženskou, co já vím," nadhodil Sam a s úšklebkem pokračoval.
,,Nebo chlapem."
Sam s pobavením sledoval změnu v Deanově obličeji a čekal na jeho odpověď, jenž vyšla hned po jeho narážce.
,,J-...jak jako s chlapem?"
,,Ehm...úplně normálně?"
Dean si nikdy nemyslel, že by byl Castiel na chlapy, přece už měl pár ženských a nikdy neprojevil žádný zájem. Dean byl zmatený a nejhorší na tom bylo, že nevěděl proč. Všiml si toho dokonce i Sam.
,,Co je? Jsi nějakej zmatenej." Sam ale tušil. Jak by mohl přehlédnout Deanův zájem o Case? Představa o tom, že je Castiel s někým jiným ho nejspíše děsila.
,,Nic mi není, jen mě to trochu překvapilo."
,,Jdu se kouknout, kde je," oznámil Dean a už mířil k baru.
Dean ztuhnul. S otevřenou pusou sledoval Case, jak se opravdu baví s nějakým chlapem. Sledoval ho. Dlouho, až moc dlouho a to se Deanovi nelíbilo. Proč ho tak dlouho sleduje? Neznámý mu pohled vracel zpět, což Deanovi vařilo krev v těle.
Dean tam jen tak stál a udiveně koukal, mezitím co mu hlavou probíhalo milión myšlenek. Castiel si ho nevšiml, což bylo asi přece jenom lepší.
,,Stalo se něco?" zeptal se Sam po návratu staršího bratra.
,,Měl si pravdu, on je tam fakt s chlapem," oznámil poněkud zklamaně.
,,Super," odpověděl Sam s klidem.
,,Super? Super? Jak to může být super? Vždyť je to hrozný!"
,,Co ti na tom tak vadí?"
,,Já-já nevím..."
,,Nene, velkej Dean Winchester žárlí!" vyjekl Sam, aby ještě víc nabudil Deana, který už toho začínal mít dost.