"Jamesi? Zabiješ mě až ti něco ukážu?" Zeptala jsem se Jema před našimi pokoji, bezpečně v S.H.I.E.L.D.u.
"Podle toho co?" Podíval se na mě podezíravě.
Z tašky jsem vyhrabala tričko s kapsičkou a vykukující Buckyho hlavou.
"Že si to vezmeš na jídlo." Udělala jsem psí oči.
"Děláš si legraci?" Zvedl jedno obočí.
"Já mám taky.. Prosím, je to roztomilé." Zamrkala jsem řasama.
"Fajn.." Odevzdaně kývl a převzal si trička, mikinu i jednorožčí mýdlo.
"Budeš mít po obědu čas mě ostříhat?" Zastavila jsem ho než zavřel dveře.
"Snad jo." Usmál se a zabouchl.
Pokroutila jsem nad ním hlavou a šla k sobě.
Do skříně jsem si uklidila oblečení, do koupelny dala mýdla a do skříňek bonbony.
Na sebe jsem si vzala již zmíněné tričko s kapsou a džíny s vysokým pasem. Nandala jsem si ponožky které jsme nabrali u pokladny s tou blondýnou a nasadila si jediné boty, co jsem získala.
Vlasy jsem si ještě rozčesala kartáčem.
"Je 11:57, takže za půl hoďku bych mohla jít." Řekla jsem si a sundala boty. Nebudu tu v nich přece chodit. Ještě bych si navykla a musela bych tu musela uklízet tem bordel, co z nich opadá.
Lehla jsem do postele a začetla se do Temné hrdinky.
'Ó růže, to ten červ!
Ten neviditelný,
co vylézá
jen za bouře a tmy,už si tě našel,
a kde spíš ví:
Temnou láskou tě
skrytě umoří.William Blake: Červ v růži
Violet:
Trafalgarské náměstí nejspíš není tím nejlepším místem, kde by měl člověk stát sám v jednu po půlnoci. Vlastně to není místo, kde-'"No to vážně? Druhá strana a už někdo ruší." Zamumlala jsem si a šla otevřít.
"Můžeme jít?" Zubil se James.
"Ve 12? Nechceš počkat aspoň do půl jedný? Takhle budeme mít dřív hlad." Přesvědčovala jsem ho.
"Tak počkám tady." Pokrčil rameny a hupsnul mi do postele.
"Hej! Ty boty dolů." Okřikla jsem ho zamračeně.
Jen něco zamrmlal a odnesl je ke dveřím.
Skočila jsem k němu a zády se opřela o stěnu.
"To tričko ti sluší." Usmála jsem se.
"Jamesi? Mám srostlý obočí?" Zeptala jsem se zmateně, protože v Hydře jsem si ho netrhala a v zrcadle mi přišlo upravený.
"Nemáš, vypadá bezvadně." Potvrdil mi Jem.
"Moment." Vyhrkla jsem zmateně a zavřela se do koupelny.
"Co to sakra.." Vydechla jsem, když jsem si všimla, že vypadám, jako čerstvě oholená modelka a to jako všude.
Oblékla jsem se a šla za Jamesem.
"Koukni se na moje ruce." Strčila jsem je před něj.
"Pěkný.. Asi?" Zmateně řekl.
"Vidíš tam modřiny?" Zeptala jsem se lehce hystericky.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
FanfictionČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...