Zkoušel jsem jestli ho ožeru

456 42 4
                                    

Moje hlava spočívala na něčem měkkém a velmi pohodlném, co se pravidelně zdvíhalo..

Ruku jsem měla přehodenou přes něco pevného a na nohy mi foukal příjemmý větřík.

"Budíček!" Drcnul do mne Sam Wilson a nadskočila jsem.

Otevřela jsem oči a došlo mi, že to na čem ležím nejsou polštáře, ale Nataliiny prsa a objímám jí kolem pasu. Moje nohy jsou na Jamesově obličeji a na mém zadku se zabydlel Pietro.

Když jsem se trochu rozhlédla viděla jsem, že Wanda se přitulila k Rogersovi, který jednou rukou drží Wandu a druhou Starka.

"Že jsi to vyfotil?" Smála jsem se a bylo mi ukradený, že mě Nat asi zmasakruje až to uvidí.

"Jasně." Zamával s mým telefonem.

"Viděl jsem to video.. Bruce vás zabije." Smál se.

"Hej Pietro! Je to pohodlný?" Šťouchla jsem do něj.

"Strašně." Zamrmlal nepřítomně.

"Ležíš mi na zadku." Sdělila jsem.

"Vadí to někomu?" Až tak nepohodlný to není, ale "Ano vadí." A on se konečně zvedl, takže jsem se i já mohla dostat dál od Tashy a nohy odklidit z Jemovi pusy.

"Natalio." Třásla jsem s ní a každou milisekundu se modlila, aby mě ze spaní neflákla.

"Co?" Protřela si oči.

"Je ráno." Oznámila jsem.

"Same? Kolik je?" Podívala se na něj.

"9 hodin a 24 minut." Takže jsme spali tři hoďky.. Skvělé.

Jem se jako jedniný probudil bez pomoci a vypadal celkem čile.

"Wando." Štouchala jsem do ní tak, abych neprobudila Stevena s Antonym.

"Kdo? Co? Kolik?" Zamumlala rozespale.

"Alexandra, vstávej, půl desátý." Odpověděla jsem a ona si sedla.

"Dej mi ten mobil." Zasmála jsem se na Sama.

Vyfotila jsem si samostatnou fotku, kde jsou jen Stark a Rogers.

"Vstávejte hrdličky!" Budila jsem je zpěvavým hláskem, který by mi... No asi nikdo nezáviděl.

Budu k sobě upřímná.. Prostě ječím jako Loki, kterému někdo vezme žehličku na vlasy. Všichni víme jak bez ní vypadá. Ehm.. Velmi fešácky... To trošku přeháním a odbíhám od tématu takže: "Cože?" Zamrkal Steve a stále držel Playboye.

"Ještě pět minut mami." Zavrčel a zarazil hlavu ještě víc do Stevovi odhalené hrudi.. Přísahala bych, že než jsme usnuli byl oblečený.

Nechci vědět, co se mezi nima dělo. Ještě s Wandou.. To muselo být zajímavý. Nový ship: Stony witch. To bude jednou slavný.

Když jim obou došlo co se děje odlétli od sebe a Stevovu tvář polil ruměnec. Může ruměnec někoho polít? Filosofický moment s Al.

"Co to doodinovy prdele je na mém obličeji?!" Zařval Thor z koupelny a my se smíchem svalili na jednu hromadu.

"Co je to za Helino dílo z mých vlasů?! To ani můj famózní šampon Thoreál nespraví." Bědoval si a já v telefonu našla Thoreál meme.

"I když ten plášt je hezký." Prohlížel si v zrcadle malůvky poníků a Lokiho se srdíčky místo očí.

"Ta věc na očích mi celkem sluší.. To musí vidět Jane." Vykřikl nadšeně, málem mne do hlavy šlehl kladivem, o kterém jsem nevěděla, že je za mnou a už si to fičel za svou milou.

Šťastná? [Avengers ff] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat