Nebyl to stalking

530 43 4
                                    

Když jsme byli asi 7 metrů od jídelny, přestalo mne ticho bavit.

"Máte tu audi r8?" Zvědavě jsem na něj pohlédla.

"Ne. Nejlepší je tu jenom audi a5." Posmutněle nesouhlasil.

"Jenom?! To je úžasný! Umíš to řídit?" Nadšeně jsem křičela.

"Za co mě máš? Jasně že umím." Uraženě odsekl.

"Fajn, tak jdemé!"

Šli jsme do garáže, kde jsme si ze skříňky vyndali klíčky od krásně černé Audinky.

V břiše se mi hemžili motýlci od vzrušení. Vždycky jsem se v něčem takhle božském chtěla projet.

Sedla jsem si na místo vedle řidiče a připoutala se.

"Kam jedeme?" Zeptal se.

"Nikdy jsem v New yorku nebyla, nikdy jsem nebyla v Americe.. Tím chci říct, jeď kam chceš, hlavně aby to bylo co největší." Moje myšlenkové pochody jsou těžké na pochopení.

Kývnul a šlápl na plyn. Dveře garáže se samovolně otevřeli a v tu chvíli jsem si všimla vrátného, co seděl a něco mačkal.. Asi tu garáž.

"Hele, jak to tu vlastně máte se vztahama? Clinton má manželku, Thor chodí s Jane.. Je Tony pořád s Pepper? Nebo mu už dala kopačky?" Typická holka.. To se nezapře.

"Nechceš se zeptat spíš jeho?" Protočil očima, asi nemá rád babské kecy.

"Asi jo." Kývla jsem hlavou. "Ty někoho máš?" Usmála jsem se.

"Ne." Jeho tvář zdobil smutný poloúsměv.

"Chodil jsi s Natashou?" Otázka co mě pálila na jazyku už dloho. V komixu to bylo takhle a ve filmu zase jinak.

"Máme společnou minulost." Nepřímo odpověděl, ale mě neosereš, vím o tobě všechno! I velikost tvého p.. padáku.

"A jak to, že si tu běháš na volno. Čekala bych, že tě Fury bude chtít mít pod zámkem." Uvažovala jsem.

"Nejdřív to tak bylo. Úplně na začátku se mi Steve snažil obnovovat vzpomínky. Po nějakém čase se mu to podařilo a přivedl mne do sídla Avengers, kde se mě pár lidí pokusilo zabít, potom, když jim to Steve a Sam vysvětlili, rozhodli se, že to zkusí. Když jsem se po nějaké době osvědčil, jako dobrý agent, začali mi věřit a teď spolu už vycházíme dobře. Teda většina." Ušklíbl se.

"Fajn.. To je hodně jiný, jak ve filmu." Pokývala jsem hlavou.

"Jak to bylo ve filmu?" Ptal se.

"Dlouho jsi se schovával, pak jsi zabil Wakandského krále, snažil se tě zabít jeho syn, chytila tebe, Sama, Steva a králova syna policie, potom tu týpek přečetl pár ruskejch slov, zešílel jsi, pak jsi byl na odvykačce u Stevena a Sama, bojoval jsi s Wandou, Scottem Langem, Clintem, Stevem, Samem proti Tonymu, Visionovi, Natalii, Spidermanovi, Rhodesovi a Kočičákovi, to je ten syn, ty a Steve jste odletěli na Sibiř, kde Tony viděl jak Winter Soldier zabil jeho rodiče, začali jste zase bojovat, Tony ti odrepulsoroval ruku, tu kovovou, Steven odhodil štít, když poraženej Stark řekl, že si ho nezaslouží, letěli jste domů, kde jsi se nechal zamrazit a Wanda, Scott, Sam a Clint skončili ve vězení. Steve byl s Wakandským sirotkem v utajeném sídle, kde založil Secret Avengers a vytáhl zbytek z vězení."

"Panebože.." Vypadal dost vykolejeně.

"Promiň, neměla jsem to na tebe tak vyvalit." Omlouvala jsem se.

"Co když se tohle stane? Ten deník se slovy vážně existuje... A já toho krále fakt zabil?" Chlapče zpomal trošku, nestíhám tě.

"Je to možný.. a ne, nezabil. Zabil ho Helmut Zemo a vydával se za tebe. Říkal jsi, že nejsi jediný Winter Soldier.. Je to pravda?" Říkala jsem, co nejjemněji to šlo.

Šťastná? [Avengers ff] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat