"Kdo je tato dívka? Je nebezpečná? Nepochybně, její schopnosti jsou jistě hrozivější, než Scarlet witch. Zjistili jsme, že ovládá oheň, led, pohybuje předměty pomocí mlhy, pravděpodobně se umí zneviditelnit a přenést z místa na místo." Poslouchala jsem v televizi velmi odbornou reportérku, zatímco jsem se oblékala.
Zanedlouho jsem zjistila, že jde poznat, že nejsem filmová postava. Vlasy jsem si pořád odhrnovala z obličeje, tvářila jsem se jako postižená makrela a ani nemluvím o tom, kolikrát jsem si šlápla na vlastní nohu.
O chvíli později jsem ze sebe dostala výtlem, když jsem zjistila, že kamera nahrála, můj epický fail, kdy jsem narazila do Black lotus, povalila jí na zem a díky tomu spadla i Nat, která jí chtěla kopnout do obličeje, ale jak jsem jí zničehonic připlácla k zemi, Talia to nečekala a se zemí se setkala taky.
"Wild! Jseš hotová?" Zaklepal mi Stark na dveře.
"Jasan." Odpověděla jsem pohotově a nazula si světle modré kecky.
"Já tě radši neznám, jdeme na párty a ty si vezmeš triko a džíny?"
"Nevěděla jsem, jak moc formální to bude." Nevinně jsem pokrčila rameny a zazubila se.
"Mazej zpátky." Nakázal mi a rozházel mi celou skříň.
"Tohle by šlo." Podal mi nakonec s povzdechem šaty, které jsou nahoře, v tmavě červené barvě.
Zalezla jsem si i s hluboce vykrojenou podprsenkou bez ramínek do koupelny a natřela si rty rudou rtěnkou.
"S těma botama nic neuděláš, lodičky na mě nedostaneš a stejně žádný nemám." Reagovala jsem na jeho nesouhlasný pohled.
"Jak myslíš." Pokynul mi, ať jdu za ním.
Chodbami S.H.I.E.L.D.u jsme procházeli v tichosti. Sem tam jsme potkali agenty, co nás, především pak mě, skenovali pohledem.
O pár dalších minut jsme stáli před prosklenými dvěrmi vedoucími na střechu budovy, kam jsme se dostali po kamenných schodech.
"Proč tu je jenom jeden oblek a proč neletíme quinjetem jako normální lidi?" Protože normální lidi lítají na večírky quinjetem.
"Proč vždycky navrhuješ quinjet?" Ušklíbl se.
'Protože si nic jinýho nepamatuje.' Podotkla mi v hlavě Samantha.
"Tak tys mi tu chyběla." Odfrkla jsem si.
"Co?" Zeptal se Antony už zavřený v rudo-zlatém obleku.
"Nic, takže já poletím kde? Teleportuju se?" Pozvedla jsem obočí.
"Ale prd, letíš se mnou." Nezabýval se dál mou SAMomluvou.
"Já, cože?"
"Tohle." Podrážděně odsekl a vzal mě pod koleny.
"Kámo! Ííííích!" Vypískla jsem, když vzlétl a mě do obličeje praštil studený vítr.
"Jestli mě pustíš, přísahám, že ti vyleju veškerej chlast." Pohrozila jsem mu a víc se přimkla k chladivé slitině zlata a titánia.
Dorazili jsme na odbavovací plošinu u mrakodrapu a já slyšela hlasitou hudbu.
"Lean on? Nic novějšího nemáš?" Ušklíbla jsem se, zatímco jsem vedle něj šla, když ho robot svlékal.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
FanfictionČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...