"Jdeš ještě do bazénu?" Zeptal se mě Antony, po půl hodině, co jsem se s Natalií slunila.
"Asi ne. Za chvilku už chci jít dovnitř." Odbyla jsem ho s úsměvem, ale ne takovým co říká 'Bitch get the fuck off my way', ale takovým 'Jsem anděl seslaný z nebe a je mi líto, že vás opustím'.
"Ok." Skočil zpět do bazénu.
Po několika dalších minutách, co jsem přemýšlela nad tím, jestli tu budu až Thanos bude mít sesbíranou celou kolekci kamenů nekonečna, jsem se rozhodla dát si diktát, abych nezapoměla česky.
To byl hodně slabej vtip.. Rozhodla jsem se, že si dojdu pro Temnou hrdinku a budu si číst a taky se namažu opalovacím krémem.. Začínám cítit spáleninu.
"Proboha Pietro! Už to je dost ogrillovaný!" Křičela Wanda na svého bratra.
Moment, co? Jak jsem si mohla nevšimnout, že sem přitáhli grill?
"Sakra! To je na uhel!" Zvedl Sam do vzduchu něco, co kdysi býval kus masa.
"To vypadá jako váš pirátský šéfík." Neodpustila jsem si.
"Tak udělám nový, však se toho tolik nestalo." Kroutil hlavou Pietro.
"A co tu vúbec blbnete? Proč nenecháte grillování na večer?" Ozvala se Talia.
"To je fakt.." Došlo jim najednou.
Wanda uhasila oheň, Tony odnesl pryč maso a Pietro šel vyhodit pět spálených kousků.
"Jdu dovnitř, chcete něco přinést?" Zeptala jsem se.
"Opalovací krém třicítku, prosím." Řekla Wanda.
"Mně taky!" Přidal se Pietro.
"Mně bys mohla vzít sluneční brýle." Napadlo Tonyho.
"Ok." Souhlasila jsem a teleportovala se k sobě do pokoje.
"Krém, knížka.." Brblala jsem si.
"A teď Stark." Vybavila jsem si jak to u něj vypadá a Cuk!
"Fakt tu má horu krámů." Dala jsem Wandě zapravdu, když říkala, že jeho pokoj je na párty naprosto nepoužitelný.
"F.R.I.D.A.Y.?"
"Ano slečno?" Ozval se jemně robotický ženský hlas s britským přízvukem.
"Kde má Stark sluneční brýle?"
"V nočním stolku a postele, slečno."
"Díky." Poděkovala jsem a šla se prohrabat kupou oblečení až k posteli.
"...Ať je to ten nebo ten, praštíme ho koštětem." Vybrala jsem černé ray-ban.
U bazénu jsem mu je hodila a lehla si na deku.
"Možná bychom mohli jít na jídlo." Řekla jsem, když jsem Natashe a Wandě namazala záda.
"Ještě ne." Zakňučeli všichni.
Tasha se nabídla, že moje záda napatlá ona.
"Díky." Usmála jsem se a domazala si zbytek těla.
Hodila jsem krém Pietrovi, který poděkoval.
Lehla jsem si na břicho a četla si.
"Už bychom asi měli jít na jídlo." Navrhl Steve, když břicha všech dávali dost hlastitě najevo, že mají hlad.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
Fiksi PenggemarČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...