Rychle jsem se opláchla, ani jsem si nemyla vlasy a jen jsem si je vysušila.
Oblékla jsem se a vlasy jsem ještě jednou rozčesala a zapletla si z nich cop.
Mám pocit, že mi v Hydře udělali plastickou operaci, jelikož najednou se nebojím říct, že mi to sluší a nevypadám jak kripl.
Vžum---přesun v čase
"Ťukyty ťuk." Slyšela jsem.
"Ťukyty ťuk? Vážně?" Smála jsem se.
"Jdeme?" Zeptal se Jem a nabídl mi rámě.
"Počkej!" Vzpoměla jsem si a dala si červenou rtěnku od Pietra.
"Můžeme." Usmála jsem se, zavěsila se do něj a přemístila se k jídelně.
Vešla jsem první a viděla jsem Gertrůdu, jak doplňuje jídlo.
"Schovej mě." Skočila jsem mu rychle za záda.
"Co se děje?" Smál se mi.
"Gertrůda." Pronesla jsem dramaticky a nenápadně kontrolovala, jestli někam neplive.
Když byl vzduch čistý, nandala jsem si malý steak a pár brambor, k pití perlivou vodu.
Našla jsem stůl kde seděli i volleyballisté a přisedla si k nim.
"Takže, teď když jsme tu všichni, mám na vás otázku." Řekl Tony, když se připojil i Jem.
"Je někdo unavený?" Zeptal se a všichni až na Bruce odpověděli, že ne.
"Super. Takže, co byste řekli na menší párty? Nebude to ani tak párty, spíš přespávačka, kde se nebude spát." Usmál se potutelně.
"Super. Ale kde to bude? Tvůj pokoj je narvanej samýma krámama." Pozvedla obočí Wanda.
"Kdo se nabídne?" Zeptal se.
"Fajn, ruce do kruhu." Zavelel a já si povzdychla.
"Klidně můžeme ke mně, troufám si říct, že místa je tam dost a je tam i uklizeno." Nabídla jsem se.
"Bezva! Takže až se najíme, jdeme k Al." Spráskl ruce Toník a začal do sebe cpát pečené kuře s kečupem.
"Tak jdeme." Zvedl se Thor, když všichni dojedli.
"Počkat. Chyťte se všichni za ruce." Zavelela jsem a Jem hned pochopil.
"Chce nás teleportovat." Vysvětlil, když se k tomu nikdo neměl.
Bruce už odešel někam do pryč.
Steve držel Jema, ten držel mě, já držela Tonyho, ten Wandu, ta Pietra, ten Natalii a ta Thora.
"Pěkný." Uznale pokýval hlavou Tony.
"Tak co chcete dělat?" Zeptala se Nat.
"Ouija board!" Vytáhl Tony z tašky tabulku, pro komunikaci s mrtvími.
"U mě v pokoji teda ne!" Zavrhla jsem to rázně.
"Ale notak, bude sranda." Přesvědčoval mne Tony a zbytek byl stejného názoru.
Po pár minutách jsem polevila.
"Dobře." Rezignovaně jsem kývla.
"Ví někdo jak se to dělá?" Zeptal se Tony a já obrátila oči v sloup.
"Sedněte si do kruhu, tabulku dejte do prostřed a chvilku na mne počkejte." Řekla jsem a zmizela.
"Dá mi někdo peníze?" Vrátila jsem se a omylem spadla na Wandu.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
FanficČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...