"Díky kovový příteli." Poplácala jsem Buckyho po rameni, když jsme se teleportovali na pláž.
"Mandy!" Volal Oliver a máchal rukama ve vlnách.
"To je on." Ukázala jsem na něj mezi záchvaty smíchu.
"On tě pořád hledá?" Smál se Jem.
"Vypadá to tak." Uklidnila jsem se trošku.
"Olivere!" Zaječela jsem a teleportovala se do vody.
James nade mnou jen kroutil hlavou.
"Mandy!" Plaval hned ke mně.
Potopila jsem se a přemístila se na pláž.
"Kuku!" Zamávala jsem mu.
"Ty.. Kde.. Tam.. Co?" Koktal zmateně a připlaval za mnou.
"Kdo jsi? Jako doopravdy?" Zeptala jsem se a nenápadně ukázala Jamesovi, aby se schoval.
"To mi řekni ty." Zamračil se.
"Já jsem od Hydry. Tvoje kolo." Řekla jsem neurčitě.
"Jsem taky agent." Já řekla, že jsem agent?
"A co ode mě chceš?" Naklonila jsem hlavu.
"Šéf mi řekl, že mám najít holku jménem Alexandra Wild a ty jsi vypadala jako ona." Prohlížel si mne.
"No já to ale nejsem. Asi bychom měl jít, už je tma a takhle jí nenajde ani jeden z nás." Chytla jsem ho za ruku a teleportovala jsem nás za Jamesem, se kterým jsme se vydali do S.H.I.E.L.D.u, aniž by Olík cokoliv tušil.
"To není Hydra." Zamračil se na mne a já mu od nohou k ramenům udělala ohnivou ohrádku.
"Chytrý chlapec." Ignorovala jsem nutkání poplácat ho po hlavě.
"Dojdi pro Furyho." Kývla jsem na Jamese.
"Fury? To je S.H.I.E.L.D.? Kdo sakra jsi?" Křikl.
"Jsem Alexandra Wild. V celé své kráse." Uklonila jsem se.
"A technicky vzato, toto není S.H.I.E.L.D." Dodala jsem.
"Nejsi jediná co umí čarovat." Ušklíbl se jako správný člen Ďábelské chobotničky.
"Neříkala bych tomu čarovat." Pokrčila jsem rameny.
Znenadání uhasil proudem vody můj oheň a vyslal na mne elektrický proud.
Jentak tak jsem stihla zareagovat a utvořit kolem sebe silové pole.
Automaticky jsem si vybavila všechny pohyby co Wanda dělala, když chtěla, aby někdo viděl svůj nejhorší strach a zopakovala jsem to.
Oliver se zanedlouho třásl na zemi a kolem jeho těla probíhali malé elektrické výboje.
"Co se tu děje?" Zahřměl Fury, když viděl mokrou a zadýchanou mě, co kouká a polonahýho a zelektrizovanýho kluka.
"Přivedla jsem vám kamaráda. Od Hydry." Kývla jsem k němu.
"Vy jste přivedla agenta Hydry sem?" Ne vám se to jenom zdá..
"Ano." Kývla jsem jednoduše.
"Je vám jasné co se mohlo stát?" Obořil se.
"Ano. Ale stalo se to? Ne. Měl byste být rád, že jsem vám přivedla někoho, kdo by mohl pomoct." Založila jsem si ruce na prsou.
"Za to vám děkuju, ale mohla jste ohrozit všechny naše dokumenty." Kritizoval dál.
"To sice ano, ale teď se na něj koukněte! Klepe sebou, šlehá kolem něj proud, je naprosto neškodný." Pro lidi co na něj nemusí sahat.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
ФанфикČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...