"Zatroleně!" Slyšela jsem tlumený mužský hlas.
Co se to kurňa stalo? Jsem v koupelně. Wandině koupelně. Ale je tu krásně uklizeno a rozmrzlo.
"Pojď si vybrat." Říká hlas, stejný jako Wandin.
Co se tu děje? Rozhodla jsem se okontrolovat situaci.
Zneviditelnila jsem se a opatrně pootevřela dveře.
Tiše jsem zalapala po dechu.
Koukala jsem na samu sebe, co si bere filmy.
"Díky, vrátím ti je zítra." Řekla jsem a vyšla ze dveří.
"Midgarďanka." Ulevila si Wanda neWanda a obklopila ji zlatavá záře.
"Tak kde pak to je?" Říkal ten co se vydával za Wandu.
Přísahám, že mi srdce vynechalo pár úderů.
"Ty?" Zašeptala jsem a strnula.
Loki se začal ostražitě rozhlížet po pokoji, ve snaze mě zahlédnout.
Po chvíli marného snažení jen zakroutil hlavou a začal se hrabat v šuplících.
Co nejtišeji jsem se vplížila za jeho záda a vší silou ho flákla po hlavě objemnou knihou, kterou jsem shrábla na polici za ním.
Trochu zakolísal, ale jinak to s ním ani nehlo.
"Kde jsi." Zahřměl a začal kolem sebe máchat rukama.
Nějak jsem ztratila koncentraci, zviditelnila se a upadla na zem.
"Co? Před chvílí jsi odešla!" Čučel jak vyvoraná myš.
"To jsem si taky všimla." Řekla jsem stále na zemi a snažila se, aby se mi netřásl hlas.
"Jak.. Ale co. Nepodstatný detail. Teď s tebou konečně mohu skončit." Ledově se ušklíbl a poslal všude kolem mě své hologramy.
"Ay caramba." Polkla jsem a pokusila se kolem sebe vytvořit silovou kupoli, ale jediné co se mi povedlo, bylo že jsem se málem popálila. Taky netuším, kde jsem tam přimíchala oheň, ale to teď nebyla věc co mě trápila.
"Jsi bezmocná." Zasmál se a vyslal na mě ledový bodec. Jediné co jsem stihla, bylo zírat.
"Co?" Rozmrkávala jsem černo před očima.
Ležela jsem u Wandy na koberci na ledové skrvně.
"Rainbow? Fury? Co se to stalo?" Zeptala jsem se, když jsem malá tmě vpadla do koupelny.
A najednou mi došlo co se stalo.
"Loki!" Vykřikla jsem.
"Prosím? A vysvětlíte mi co se stalo? Najednou jste se bez jediného vysvětlení teleportovala." Káral mě Nick.
"Viděla jsem samu sebe, jak jsem si šla půjčit DVD a pak jsem taky viděla, jak se Wanda změnila na Lokiho a ten něco hledal. Poslední co, je že mě chtěl probodnout." Vydrmolila jsem.
"Z našeho pohledu jsi prostě zmizela a nikde jsme tě nemohli najít. I když je fakt, tmě jsme hledali jenom v tomhle pokoji a kousek na chodbě.." Vysvětlovala Rain a zuřivě gestikulovala.
"Asi jsem cestovala časem.. Viděli jste Harryho Pottera a Vězně z Azkabanu?" Ptala jsem se.
Oba kývli.
"Tam měla Hermiona obraceč času a když se později vrátili, udělali všechno, co viděli dřív. Já jsem ráno viděla, jak se pootevřeli dveře a před chvílí jsem je sama otevřela, abych se dostala z koupelny." Vysvětlila jsem.
ČTEŠ
Šťastná? [Avengers ff] ✔️
FanfictionČetbu tohoto literárního skvostu doporučuji jen, pokud se vážně hodně nesnášíte. Napsala jsem to ve 12-13 letech, takže jistě chápete, že nic nezveličuji. Re-publikovala (to je stoprocentně slovo) jsem to pouze a jen kvůli kamarádům, kteří si tímhle...