Svatební epitaf

484 46 13
                                    

Po tom, co jsme neúspěšně prošli 5 pater, jsme se rozhodli, že jestli ta blbá drogerie nebude v sedmičce, balíme to a  budu si půjčovat jeho věci.

"Vidím něco, co připomíná šampony a sprcháče." Mhouřil James oči.

"Tak poběž." Rozeběhla jsem se tím směrem, co ukazoval.

"Nebo radši ne." Udýchaně jsem se po pár metrech zastavila. Jem mě lehce dohnal, zatímco jsem dýchala jako Darth Vader.

"Bože, abys mi tu neumřela. Fury by nebyl nadšený." Posmíval se mi.

"Jdi do kufru." Zamračila jsem se a on se začal nezastavitelně smát.

"No tak, měla by jsi být ráda, že se směju. Znamená to, že jsi vtipná." Hravě do mě strčil.

"Proč jsi na mě tak milý? Myslím to tak, že se ke mě chováš, jako bys mě znal roky." Zeptala jsem se, když jsme zase šli.

"Ani nevím, jsi mi strašně sympatická. Příjde mi, jako bych tě znal 9 let, ne devět dnì dní." Zakroutil hlavou.

"Devět dní?" Zkoumavě jsem na něj pohlédla. "Znáš mě dva dny."

"Když jsme tě odvezli z Hydry, spala jsi šest dní, pak jsi se probudila a spala další den." Objasnil mi to.

"Aha." Tak to jsem nevěděla.

"On ti to nikdo neřekl?" Zadíval se na mě. Zakroutila jsem hlavou a jeho odpověď byla kývnutí hlavou. Jak úžasná debata.

"Máme to!" Vyjekla jsem radostně a poskočila si.

Vešli jsme velkými dveřmi do koupelového ráje.

"Drahý bože." Vydechla jsem.

Bylo tu všechno. Sprchové gely, pevná mýdla, tekutá mýdla, koupelové bomby a další triliarda věci, co ani neumím pojmenovat.

Hned na začátku jsem si vzala košík, kam jsem hodila mátový, melounový a jahodovo-čokoládový sprcháč.

Hlouběji v obchodu jsem našla šampony a kondicionéry. Vybrala jsem si pro poškozené vlasy, v Hydře jsem si překvapivě vlasy nestříhala, takže jsou pod zadek, mám roztřepené konečky.. Kadeřnice by šílely.

"Chceš taky něco?" Podívala jsem se Jamesovým směrem.

"Tohle." Vytasil se s bombou do vany ve tvaru.. No..ehm, řeknu to takhle: Mužského přirození.

"To nemyslíš vážně." Zamračila jsem se.

"Nemyslím." Zasmál se a já si oddechla.

"Dikybohu, už jsem zase začala zvažovat Stucky teorii." Vtipkovala jsem a Jimmy viditelně zbledl.

"Ale můžeme vzít toto?" Ukázal na jednorožčí mýdlo.

"Má v sobě třpytky?" Začala jsem zkoumat obsah.

"Spoustu." Rozhodil rukama, aby poukázal na to, jak hrozně velký počet tam těch třpytek je.

"Bereme dvě." Hmátla jsem po dvou lahvičkách a opatrně, jako největší poklad, je položila do košíku.

"To je snad všechno?" Protáhla jsem do otázky a podívala se na toho trotla co si prohlížel šampon pro krásný lesk, jako u princezen.

"To je spíš prp Thora, ne?." Protočila jsem očima a táhla ho k pokladnám.

"Dobrý den." Pozdravila jsem fakt pěkně vypadajícího prodavače. Blond vlasy, super modré oči, plně rty a vypracované tělo.. Teda snad.. Ruce určitě.

Šťastná? [Avengers ff] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat