ERIN.
"Ik meen het Viola, 'lijk' is gewoon.. een naam die wij bedacht hebben voor een staat die wij niet begrijpen."
Viola knikt even bedenkelijk. "Yeah.."
Ik pers mijn lippen op elkaar en laat mijn hoofd in mijn handen vallen.
"My god, wat is er mis met mij?" Ik zucht hard en jammer iets onverstaanbaars.
"Oké er is iets wat ik je moet vertellen," begin ik zacht en kijk Viola weer aan. "Niet in paniek raken."
"Nee, vertel." Dringt Viola me aan.
"Ik mis hem echt Vi."
Viola haar ogen worden groter. "Mis je hem? Als in; Je voelt je aangetrokken tot hem?"
"Het is zo dom, ik weet het!" Jammer ik.
"Dus, hij zou je vriendje kunnen zijn?" Er verschijnt een triomfantelijke glimlach rond Viola haar lippen.
Mijn ogen worden groter.
"Je zombie vriendje? Ik zeg maar wat hoor..,"
Ik zucht en schud mijn hoofd. Maar dat helpt niet, want Viola verteld vrolijk verder.
"Ik weet dat het moeilijk is om jongens te ontmoeten nu wanneer de wereld ten onder gaat.. en ik weet dat je Luke mist, maar dit is vreemd Erin. Was het internet er nog maar zodat ik kon opzoeken wat er mis is met je."
"Ugh, Vi." Kreun ik en gooi een kussen naar haar hoofd.
Viola lacht en staat op van het bed. "Ik ga zo slapen."
"Viola, ik uhm.. kom terug zitten."
Viola fronst haar wenkbrauwen. "Wat is er?"
"Ik uhm.. dit gaat nog gekker klinken."
Viola trekt een wenkbrauw omhoog. "Naja, gekker dan dit kan denk ik niet. Ik bedoel je zombie vriendje–"
"Vi, shh. Het gaat om iets anders. Het is A-Ashton."
"Ashton?" Herhaalt Viola me zacht. "Ashton als in Ashton Irwin?"
Ik knik. "Ik heb hem gezien. En.. hij herkende me niet meer maar.. ugh.. het was echt Ashton."
"Ashton is ook een zombie?" Viola snakt naar adem.
Ik knik. "Ja."
"O god.."
"Maar uhm.. je kunt slapen. Ik dacht, ik moet je het vertellen." Zucht ik.
Viola knikt en staat weer op van het bed.
"Erin?" Vraagt ze.
"Ja?"
"Ik ben blij dat je terug bent. O en trouwens, droom zacht over je zombie."
----
Het leuke is dat ik dit hele verhaal al helemaal af heb geschreven en dat ik weet hoe dit gaat aflopen gehehheeh
JE LEEST
zombie ✕ c.h ✔️
FanficAls ik nou misschien iets meer zou eten? Zou ik er dan levender uit zien? Als ik iets meer zou drinken, zou ik er dan niet zo uitgedroogd uit zien? En wat als ik bijvoorbeeld zou gaan sporten? Zou ik er dan iets gespierder uit zien? Zouden mensen mi...