Pov Zoe
"Pez dat kan je niet maken," lach ik en sla mijn hand voor mijn mond. "Zoe," lacht ze ook. "Miss Edwards and Miss Sugg," zegt de leraar als hij ons aankijkt. "Sorry meneer," zeg ik en probeer weer rustig te worden, maar Perrie gaat door met lachen waardoor ik ook weer begin te lachen. "Miss Edwards! Ik ben je nu zo zat, ga er maar uit," zegt de leraar weer. Gelijk stoppen we met lachen, "wat?" "Ga er maar uit," herhaalt hij en wijst naar de deur. "Meneer, dat kan u echt niet maken," valt Jade hem in de rede. "Miss Thirlwall wil je ook gaan?" Vraagt hij. Perrie staat op en gooit haar spullen in haar tas. Ze kijkt mij aan en zucht. "Alleen omdat u een grap maakte moet ze weg?" Vraagt Jade weer. "Ga er maat uit!" Zegt hij boos en wijst naar de deur. "Meneer," zeg ik zacht. "Zoe, wil je ook gaan? Ga je gang," zegt hij, "maar onthoudt wel: een één voor dit proefwerk." "What the fuck, meneer. Dit slaat nergens op," zegt Jade boos.
De bel gaat. "Dit keer zie ik het door de vingers dames, de volgende keer is het echt een één," zegt hij en we lopen gelijk met z'n alle gelijk de klas uit. "Wat een man, echt ik haat hem," grom ik gelijk. "Hopelijk gaat hij snel weg," sist Jade. "Volgens mij gaat hij snel weg," zegt Perrie. "O my gosh. Beter," zegt Jade blij en opgelucht.
"Mare, ik ga naar Lucas," zeg ik als ik mijn vriendje zie staan. "Is goed," zeggen ze en lopen weg. Ik loop naar Lucas toe en geef hem een kus. "Hey babe," zegt hij en legt zijn handen op mijn rug. "Hey Luke," glimlach ik en knuffel hem. "Hoe was het?" Vraagt hij. "Verschrikkelijk. Die gozer maakt een grap, wij lachen erom en dan wordt hij boos op ons," zucht ik en kijk hem aan, "ik had bijna een één. Pez en Jade ook." "Poor you," fluistert hij. "Ugh. Ik haat die man," grom ik. Hij grinnikt, "naja, je moet nog een jaartje met hem en dan ben je van hem af." "O my gosh. Jij moet nog twee jaar omdat je twee niveaus hoger doet," zeg ik met medelijden. Lucas zit een klas hoger, maar doet een hoog niveau. De hoogste van de school om precies te zijn. "Komt goed babe," zegt hij geruststellend en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Beter wel," zucht ik.
We lopen samen naar de kantine en iedereen kijkt naar ons. Ik kijk verlegen naar beneden, sinds we iets hebben, vinden ze ons goals ofso.. "Ga je vanmiddag nog iets doen met Pez en Jade of niet?" Vraagt hij en schuiven aan bij een tafel. "Nog niet. Maar ja, je kent ons: het kan straks anders zijn," zeg ik en haal mijn schouders op. "Tja," zegt hij en kijkt me aan. We lachen even.
"Hi babes!" Hoor ik de vrolijke stem van Perrie zeggen. Gelijk kijk ik haar kant op, ze gaat aan tafel zitten met Jade, Dylan en Paul - onze vriendengroep. "Hey," zeg ik en glimlach. "Gaan jullie vanmiddag mee naar de bios?" Vraagt Jade. "Sure, why not?" Vraag ik. "Ja, leuk," zegt Dylan. "Ik ga mee," zegt Lucas. "Paul, jij gaat ook mee. Dus je gaat mee," grinnikt Dylan. "Ik heb geen keus. Dus ja," lacht hij. Ik glimlach zacht en voel Luke's hand op mijn knie. Ik kijk hem gelijk aan en glimlach.
"Godverdomme. Dat mens gunt ons helemaal niks. Ik heb een vier voor Frans," mokt Jade. "Staat Frans online?" Vraag ik gelijk. Ze knikt. Ik pak gelijk mijn telefoon en bekijk mijn cijfer. "Thank god, een acht komma negen," zeg ik opgelucht. "Een zes," zegt Perrie. "Jammer van die vier," zucht Paul. Ik knik met medelijden, ze had zo goed geleerd.. "Naja, volgende keer beter," zegt ze zacht en haalt haar schouders op. Het is echt sneu..
JE LEEST
Believe In My Words
FanfictionDrie vriendinnen kunnen net zonder elkaar, ze staan ook bekend als de drie beste vriendinnen in het dorp. Op een dood normale dag wordt één van de vriendinnen ontvoert. De paniek slaat toe bij de vriendinnen en de rest van het dorp en school. wie he...