31

57 6 0
                                    

Pov Perrie.

"Lets go crazy, crazy, crazy." Zingen Leigh en Jesy.

"Lets go shopping!" Zingt Jade erdoor heen.

Ik begin te lachen en geef haar een high five. "Ja jongens, we gaan wel even shoppen hoor." Zeg ik tegen de 1D jongens.

Meteen is er wat gekreun en gezucht hoorbaar in de lift waar we met zijn allen in staan. We staan dus ook niet echt heel erg chil.

"Gaan we dan nog wel naar de nando's?" Vraagt Niall.

"Tuurlijk eetverslaafde." Zegt Jade en ze knijpt in zijn wang.

"De vorige zei en deed je precies hetzelfde en toen gingen we niet naar de nando's." Zegt Niall fronsend nadat hij Jade's hand heeft weggeduwd.

"Oja?" Vraagt Jade verbaasd.

"Dan gaan we deze keer wel." Zegt Harry.

Ik voel dat iemand mijn hand pakt en ik kijk om. Ik glimlach als ik zie dat het Zayn is.

"Ga je ook een mooi jurkje kopen?" Vraagt hij glimlachend.

"Ik denk het wel. Ga je me helpen met uitkiezen?" Vraag ik zacht en ga wat dichter bij hem staan.

Zayn knikt en slaat zijn arm om me heen. Hij drukt een kus tegen mijn wang, waardoor ik mijn wangen voel gloeien.

"Niet zo kleffen." Zegt Louis kinderachtig.

"Waarom zitten we zolang in de lift?" Vraagt Niall na een tijdje.

"Hij beweegt niet eens meer.." Zegt Leigh.

"Zitten we vast?" Vraagt Jade met grote ogen.

"Oh shit! Ik wil nando's!" Zeurt Niall terwijl hij op zo'n belletje drukt in de lift.

"Is dat het enige waar je aan denk als je vast zit in een lift?" Vraagt Harry.

"Ja." Zegt Niall droog.

"Ik kan het niet lang volhouden met die jongens." Zeg ik tegen Jade, want de rest praat met elkaar.

"Ik moet dit vast leggen op Snapchat." Zegt ze en pakt haar mobiel. Ze houdt het voor haar en mijn gezicht en maakt een filmpje.

"Hey guuuys!" Zeg ik en maak daarna een pruillipje.

"We zitten vast in de lift, maar niet alleen wij.. Ook de jongens van One Direction en natuurlijk met Jesy en Leigh." Zegt Jade.

"Help ons." Zeg ik droog en doe een peace teken. Ik kijk even rond voor zover dat kan en zie dat Jesy, Leigh, Harry en Louis op de grond zitten. Ik kijk opzij naar Zayn.

Hij kijkt glimlachend naar zijn mobiel.

"Met wie app je?" Vraag ik nieuwschierig.

"Huh? Oh, niemand." Zegt hij vaag en gaat verder met typen.

Ik kijk in mijn ooghoek naar zijn mobiel. Jammer genoeg kan ik de naam niet lezen.. Ik kijk op als de lift weer in beweging komt.

"Oh gelukkig!" Zegt Jesy wanneer de deuren open gaan.

"Nando's!" Roept Niall.

"Niall, rustig aan. Er zijn hier nog meer mensen." Zegt Liam als een vader.

"Okay daddy." Zegt hij met grote ogen.

Ik begin te lachen en pak Zayn's hand, die nog zijn mobiel eindelijk in zijn broekzak stopt. "Was je met je moeder aan het appen?" Vraag ik.

Zayn kijkt me vragend aan, maar daarna knikt hij. "Ja, ze vertelde me dat ze trots op me was." Zegt hij snel.

"Ahw, ik ben ook trots op je." Zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn wang. Ik heb het gevoel dat hij niet met zijn moeder aan het appen was, maar dat hij misschien een verassing voor me aan het regelen is.. Ik weet niet of het waar is, maar toen ik vroeg of zijn moeder appte reageerde hij best raar..

We lopen de winkelstraat weer op en er loopt een meisje langs, vloggend. "Ty, can we go to the urban outfitters? Oh and we need to buy some food for Nala!" Ik draai me om en zie dat het Zoë is, hebben we haar weer. Ze gaat stilstaan en kijkt om dr heen. "Hey," glimlacht ze vriendelijk. Wat? Tegen mij? "Hey Zoë," zegt Niall gelijk vrolijk. Ja dus. "Hi," mompel ik en kijk haar even vals aan, vindt ze kunnen.. "Henkie, niet zo staren," zegt Jade gelijk en trekt me mee. "Huh wat?" Mompel ik verward en kijk haar aan. "Je staarde niet normaal erg naar haar," zegt ze. "Dus?" Vraag ik. "Je bent echt een sukkel, dit is zo vaag." "Dank je," zeg ik boos en loop van dr vandaan.

Pov Zoë.

"Time for a new vid, new vid," zing ik wanneer de camera loopt. Ik ga op mijn bed zitten en kijk weer de camera in.

"Hey guys, so today it's story time! Veel mensen vroegen over mijn verleden en het leek me wel een goed moment om te het gaan filmen," zeg ik en glimlach. "Ik kreeg pas de vraag waarom Perrie en Jade van Little Mix mij haten. Ik schrok toen ik het las, het raakte me echt. Ik vind ze namelijk echt heel aardig dus ik heb geen idee waarom ze me haten! En daarna de vraag of ik ontvoerd ben geweest.." zeg ik en kijk wat langer sad de camera in.

"Ja, ik ben ontvoerd geweest, maar ik ben er nu weer, gelukkig. Deze video gaat over dit onderwerp. Ik vond wel dat jullie het mochten weten.. Hier komt het: ik zat op de middelbare school en ik merkte dat ik gestalkt werd. Een persoon achtervolgde me de hele tijd en ik kreeg rare berichtjes binnen. Ik besteedde er niet veel aandacht aan omdat ik dacht dat het iemand uit mijn klas was, die een grap wilde uithalen. Op een mooie dag fietste ik naar school toe," begin ik mijn verhaal en stop even met vertellen. Tranen komen op in mijn ogen. "Ik werd van mijn fiets getrokken," zeg ik zacht en kijk naar beneden en er rolt een traan over mijn wang. "En werd meegenomen, ik stribbelde natuurlijk tegen en rende weg, maar niks hielp. Ik ben met nog iemand ontvoerd, maar geen idee met wie. Een meisje, volgens mij mijn beste vriendin. En een andere vriendin die ons hielp, geen idee wie dat was," zeg ik en er rollen tranen over mijn wangen. Langzaam en zachtjes vertel ik over wat er allemaal gebeurde..

Believe In My WordsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu