Pov Jade
"Zijn jullie klaar?" vraagt Perrie. Ik knik en kijk haar aan. "Let's go," zegt ze en we lopen met zn alle naar het podium. We doen nog onze shake en we gaan klaarstaan. De adrealine schiet door mijn bloed, ik heb er zo'n zin in! Ik kijk nog even naar Perrie en glimlach.
We rennen met zn vieren het podium op en gaan gelijk klaarstaan. Een klein glimlachje speelt op mijn lippen, al die fans die gillen, juichen en blij zijn. Daar doe je het voor. Salute klinkt door de spiekers en ik glimlach voordat ik de pasjes doe die bij het dansje horen. "Ladies all across the world. Listen up, we're looking for recruits," zingt Jesy, "If you with me, lemme see your hands. Stand up and salute," gaat ze verder en hoor iedereen meezingen wat me nog meer doet glimlachen, "Get your killer heels, sneakers, pumps or lace up your boots. Representing all the women, salute, salute." Ik hou de microfoon voor mijn mond en begin te zingen: "Ladies all across the world. Listen up, we're looking for recruits. If you with me, lemme see your hands. Stand up and salute. Get your killer heels, sneakers, pumps or lace up your boots. Representing all the women, salute, salute," zing ik. "It's who we are. We don't need no camouflage. It's the female federal. And we're taking off," zingen we met zn vieren. "If you with me," zing ik en glimlach voordat we met zn alle weer zingen: "women lemme hear you say."
"Hello," zegt Jesy als het eerste nummer klaar is. Ik zwaai weer en ga naast Jesy staan. "How are you?" vraagt ze en de zaal begint te juichen. "Thank you for having us," zeg ik door de microfoon. "Well, are you ready for the next song?" vraagt Perrie enthousiast. Iedereen juicht weer enthousaist en Nothing Feels Like You begint waarna About The Boy, Change Your Life en Dark Horse komen.
"This is the first show of our tour," zeg ik en kom bij van het dansen en zingen. "Thank you so much for everything," zegt Leigh en komt naast mij staan. Ik knik en zet mijn elleboog op haar schouder. "We hope youre enjoying yourself," zeg ik en Jesy en Perrie komen naast ons staan. We lopen met zn alle snel het podium af om ons om te kleden. "Dit is zo geweldig," zegt Perrie hyper en we kleden ons snel om. "Jaa," zeg ik en doe mijn oortjes weer in zodra ik klaar ben. We rennen het podium op en we beginnen A Different Beat te zingen.
+
"Thank you Birmingham! See you the next time," zeggen we en zwaaien. Het enthousaiste publiek klapt en juicht. Ik glimlach en we buigen, dit was echt geweldig! We zwaaien nog en we lopen van het podium af. "Dit was zo geweldig," zeg ik en spring. We lachen en de andere meiden knikken. "Dit is echt wat ik voor altijd wil doen," zegt Leigh. "Jaa," zegt Perrie en we lopen naar onze dansers. We bedanken ze en we gaan gelijk door naar de kleedkamers. "Well done girls," zegt onze manager. "Dankjewel," zeg ik en drink in één keer een flesje water op. Perrie lacht en we kleden ons om. "Wacht, hier zijn douchejes toch?" vraag ik. "Ja, hoezo?" vraagt Jesy. "Dan ga ik hier douchen," zeg ik en pak mijn spullen. Ik ga dus mooi niet in de tourbus douchen.
Na het douchen loop ik naar de tourbus. Ik stap de bus binnen en zie de meiden op de bank liggen met hun onesies aan. "Hi," zeg ik en gooi mijn spullen op mijn bed. "Hey Jade," zeggen ze en ik kom naast ze zitten op de bank.
"Maar over Zoe," zegt Jesy zacht en ik zucht tegelijk met Perrie. "Ze kan toch zo overkomen voor de camera en ja, misschien wordt het haar te veel als ze 'normaal' gaat doen," zegt Leigh. "Nou dat kan, maar ze heeft helemaal niks van dr laten horen," zeg ik koppig. "Ze kon jullie nummers niet meer hebben," zegt Jesy zacht. "Ze had het toch aan Joe of Lucas kunnen vragen! Desnoods haar ouders," zegt Perrie en zucht. "Zijn ze niet verhuisd dan?" vraagt Jesy verbaasd. "Nee, of naja, volgens mij niet. Geen idee," zegt Perrie zacht en haalt haar schouders op. "Vraag het aan Joe, regel het nu via hem. We zien dat jullie niet lekker in jullie vel zitten na Zoe," zegt Leigh. "Het zal allemaal wel, ik zoek het nog wel een keer uit. Ander onderwerp," zeg ik gelijk.
"Film kijken?" vraagt Perrie en pakt een stapel dvd's uit de kast. "Primaaa," zeg ik en grinnik, "maar kan iemand mijn haar invlechten?" "Ja tuurlijk! Kom!" zegt Leigh gelijk. Ik ga tussen haar benen op de grond zitten en ze borstelt mijn haar. "We hebben Frozen en.. Okay Frozen," zegt Perrie gelijk en heeft het besluit al genomen. "Nou nee," zegt Jesy. "Nou ja," zegt ze en douwt al de dvd in de dvdspeler. Ik zucht, ik heb hem echt vaak gezien maar hij blijft gewoon leuk. "Perrie," zeg ik. "Blijf stilzitten!" zegt Leigh gelijk. "Jesy nee, we gaan hem kijken. Morgen mag jij iets uitkiezen ofso," zegt ze en de muziek begint al. "Nou laten we dit kind voor nu gewoon maar even blij maken," zegt Leigh. "Omdat het vandaag de eerste tourdag is en omdat ik van jullie hou," zucht Jesy en voel Leigh's vingers door mijn haar glijden.
"Let it go, let it gooooo," zingen we toch uiteindelijk met zn alle mee, eigenlijk is het echt geen slecht idee van Pez om Frozen te kijken, I like it.
JE LEEST
Believe In My Words
FanfictionDrie vriendinnen kunnen net zonder elkaar, ze staan ook bekend als de drie beste vriendinnen in het dorp. Op een dood normale dag wordt één van de vriendinnen ontvoert. De paniek slaat toe bij de vriendinnen en de rest van het dorp en school. wie he...