4

99 13 3
                                    

Pov Jade.

Ik loop naar de deur nadat de bel was gegaan. "Hey Zoe!" Zeg ik en ik geef haar een knuffel.

"Hey Jadey!" Zegt Zoe blij. Ze stapt Perrie's huis in en ze trapt haar schoenen uit en hangt haar jas op. "Waar is Pezz?" Vraagt ze.

"IK BEN HIER!" Gilt Perrie vanuit haar slaapkamer.

"In haar kamer. We hebben alles al klaar gelegd." Zeg ik en ik loop naar boven met Zoe achter me aan. Ik plof op Perrie's bed.

Zoe pakt haar favoriete chocola van het bed en propt een stuk in haar mond. "Gowdelwijk." Mompelt ze met haar mond vol.

"Wat?" Vraagt Perrie lachend. Ze pakt een onesie en gooit die naar Zoe's hoofd.

"Ik zei goddelijk en dankjewel, nu heb ik statisch haar." Zegt Zoe. Ze trekt haar broek en shirt uit en trekt de onesie aan. "Waarom heb ik de unicorn niet?" Vraagt ze met een sad face.

"Omdat ik die al aan heb." Lacht Perrie.

"Fuck you."

"Niet zo schelden." Mompel ik. Ik zet de tv die in Perrie's kamer staat aan en klik op Netflix. "Welke film willen jullie kijken?"

"Full Out." Zegt Zoe.

"Waar gaat die over?" Vraagt Pezz.

"Over een meisje dat heel goed in  turnen is en dan krijgt ze een ongeluk en dan krijgt ze te horen dat ze nooit meer kan turnen, dus ze gaat van alles proberen en dan komen er nog wat problemen. En ja, meer ga ik niet zeggen." Zegt Zoe en ze haalt haar schouders op. "Maar het is leuk, dus zoek het op."

🌸

"Perrie! Ik ben thuis!" Roept de moeder van Perrie vanaf beneden.

"Oké." Gilt Perrie terug. Ze zet de film op stop en draait haar hoofd naar de deur.

Zoals gewoonlijk doet haar moeder de deur open. "Hey dames." Zegt ze glimlachend. "Wat is het hier gezellig!"

"Nu niet meer." Zegt Perrie nep bitchy.

"Nou dan ga ik wel weer." Zegt Debbie.

"Nee grapje." Zegt Perrie lachend.

"Pezz, wat ben jij gemeen. Ik zit hier nog liever met je moeder dan jou." Zegt Zoe lachend.

"Nooo, are you serious?" Vraagt Perrie met een pruillip.

"Maybe.." Zegt Zoe geheimzinnig en ze slaat een kussen op Perrie's hoofd.

"Auw!" Gilt Perrie. Ze staat in een snelle beweging op en duwt Zoe van het bed af.

"Dames, ik wil wel dat jullie heel blijven." Zegt Debbie. Ze gooit drie maskertjes naar ons toe. "Deze lagen nog beneden." Zegt ze voordat ze de deur dicht doet.

Ik gil en pak er eentje. "Chocola." Mompel ik. Ik doe mijn haren in een hoge knot en ga voor de spiegel van Perrie staan. Ik scheur het pakje open en smeer wat van het maskertje op mijn gezicht. "Ik ben klaar." Zeg ik. Ik gooi het dingetje weg waar de masker in zat en ik was mijn handen voordat ik op Perrie's bed plof.

"En Zoe, hoe gaat het nou tussen jou en je boy?" Vraagt Perrie terwijl ze haar maskertje aan het opdoen is.

"Goed hoor." Zegt ze en haar wangen kleuren rood.

"Ahw." Zeg ik en ik lach. "Je wordt een beetje héél erg rood."

Zoe's ogen worden groot en ze legt haar handen op haar wangen. "Niet zo irritant doen mevrouw Thirlwall." Zegt ze.

"Dan moet je maar niet verliefd zijn én geen vriendje hebben." Zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik breek een groot stuk chocola af en eet het op.

"Maar Zoe, heb je al dingen gedaan met hem?" Vraagt Perrie grijnzend.

"Dingen?" Vraagt Zoe lachend. "We hebben wel gezoend."

"Alleen gezoend? Verder nog niks?" Vraagt Perrie door.

"We hebben niet alleen gezoend. We hebben wel meerdere dingen gedaan. Ik ben al een tijdje geen maagd meer hoor." Mompelt Zoe en ze rolt haar ogen.

Perrie slaakt een gil en ploft op het bed voor Zoe. "Waarom zei je niks?" Vraagt ze.

"Waarom zou ik? Het is iets tussen mijn vriendje en mij." Zegt Zoe lachend.

"Ik dacht dat we altijd alles aan elkaar vertelden." Mompelt Perrie.

"Sorry, ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen. Ik wilde het wel, ma-"

"Het is oké, we zijn niet boos." Zeg ik door Zoe heen. "Het is een girls night, dus dit was het goede moment om te vertellen. Maar hoelang ben je al geen maagd meer?" Vraag ik.

"Al ongeveer twee maanden niet meer." Zegt Zoe zacht. "Het is gênant om er over te praten."

"Nou en, we willen alles weten! Deed het pijn? Was het bij jou of bij hem thuis? Waren jullie alleen? Was hij eigenlijk nog maagd?" Vraagt Perrie aan een stuk door.

"Jezus." Zegt Zoe en we beginnen te lachen. "Nou, het deed wel een beetje pijn, maar hij was heel voorzichtig en lief. Het was bij hem thuis en ja, we waren alleen thuis. Hij had zelfs allemaal kaarsjes aanstaan en het was heel romantisch! Hij was zelf geen maagd meer, maar dat vertelde hij al eerder. Misschien maar beter ook, want hij wist hoe voorzichtig hij moest zijn en misschien wist hij dat niet als hij ook nog maagd was." Zegt Zoe en ze glimlacht kleintjes terwijl ze naar haar handen kijkt.

"Ahw." Zeggen Perrie en ik in koor.

"Dit is echt cute! Nu moet alleen jij nog ontmaagd worden, Jade." Zegt Perrie lachend.

Mijn ogen worden groot.

"Jezus Jade, doe maar rustig. Je moet gewoon de tijd ervoor nemen. Eerst moet je nog verliefd worden." Zegt Perrie geruststellend.

Ik leg mijn hoofd in mijn handen. "Hopelijk word ik dan wel binnenkort verliefd, anders kan ik mee doen aan dat programma 'Ik heb het nog nooit gedaan' en dan ben ik boven de 50." Mompel ik.

"Jade, je bent nog jong. Geniet ervan dat je je maagdelijkheid nog hebt. Je hebt je hele leven nog om verliefd te worden en om te je weet wellen." Zegt Perrie.

"Je lijkt mijn moeder wel." Mompel ik.

"Zegt je moeder dat tegen je?" Vraagt Zoe lachend.

"Nee! Maar je snapt me wel.. Je praatte gewoon als een volwassene en je bent een klein kind dus dat was verassend." Zegt ik grinnikend.

"Nou zeg, wat zijn we weer lief vandaag." Zegt Perrie nep beledigend.

"En nu gaan we het hebben over onze baby, Pezz. Ben jij al verliefd?"  Vraagt Zoe. Ze staat op en doet ook een maskertje op.

"Nope. De jongens die jullie hebben gekozen waar ik mee moest daten waren wel leuk, maar ik ben niet verliefd. Ik ga er niet meer zoveel aan denken. Ik zie wel wanneer ik verliefd word. Ik wil genieten van mijn single life na vier jaar lang met één jongen te zijn geweest." Zegt Perrie.

"Yeah girl. Jij snapt het. Forget that boy because you're over him." Mompelt Zoe.

Na een tijdje wassen we onze maskers eraf en trekken we onze pyjama's aan. We poetsen onze tanden en gaan naar de slaapkamer van Perrie. Perrie kruipt in haar bed en Zoe kruipt naast haar in haar tweepersoonsbed. Ik ga op het matras liggen die op de grond ligt.

"Goodnight." Fluistert Perrie.

"Slaaplekker." Fluister Zoe.

"Nanite." Fluister ik en ik trek het deken wat meer over me heen. Ik draai me op mijn zij en sluit mijn ogen.

Believe In My WordsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu