6

1.8K 53 1
                                    

Det ända jag ska göra är att säga 'sorry' till Staken sen kommer Martinus att vara min. Lätt som en plätt!

Att hitta henne är det som blir svårast. Hon har typ 10 olika ställen där hon är på. Och jag måste få Martinus att se jag ber om ursäkt.
Jag struntar i lunchen och börjar leta efter henne.. Damn va pinsamt asså jag dööör.

Jag kollar på toan- ingen Leah.
Matsalen-ingen Leah
Gården-Ingen Leah
Skolmatsalen - ingen Leah
Jag sprang runt och letade efter henne i säkert 1 timme..

fan också jag struntar i det idag. Jag tar det imorgon istället, orka springa och leta efter en bitch hela dagen kom igen?

Jag gick in på toa för att bättra på mitt smink. Precis när jag skulle gå kom hon. Hela hon stannade upp och stirrade på mig. Istället för att kalla henne slyna eller bitch, så låg jag mot henne. Hon tittade ner i marken..

"hej, du jag ville bara be om ursäkt för att jag typ... Ehe har du retat dig"

Hon stirrade på mig som om jag vore ett psyko..

"Kan vi inte bara vara vänner?" Frågar jag och ler än en gång mot henne.
hon nickar och ser på mig. Sedan går vi båda ut ut toan.

Martinus skulle ha samma lektion som jag och Leah. Vi var lite sena så när vi kom in genom dörren stirrade han på mig.

Jag låg ett frenetiskt leende innan jag satte mig bredvid Mona som stirrade på mig precis som Leah hade gjort.

"Vafan Är du med Leah för?" Frågar hon surt och pillar på sina naglar.

"Kan vi inte bara ge henne en chans, vi har ju faktiskt bara retat henne hela tiden" mumlar jag och sneglar bort mot hans håll.
Han tittar framåt men jag ser att han ler.
*
Efter lektionen går jag fram till honom.
"Jag klarar det, jag bad om ursäkt"
Han nickar avlägset som om han vore en annan värld.

"du mener ikke det .. jeg vet. Du vil ha meg til å være glad!" Fräser han och går iväg.

Vad fan!? Han ljög för mig! Jag bad om ursäkt som han sa!

Ni får jätte gjärna kolla in min bok som jag skriver på vid sidan av!
Den heter 'Friends' och är också en M&M fanfic
Mmdl😘

|Hate Me| M&MWhere stories live. Discover now