HHHAHA MÄRKER ATT BOKEN KANSKE BLIVIT LIITE LIITE FÖR SAD:)) HEHEH MEN JAG HATAR ATT SKRIVA HAPPY MOMENTS MEN SKA FÖRSÖKA FÅ IN NÅGOT LITET
NI FICK IAF 2 KAPITEL NUUU
Tredje Person}Hon går själv i korridoren. Hon vill bara ha honom vid sin sida. Hon fattar inte varför allt har gått så snabbt. För en vecka sedan var hon cool, hon hade vänner..
Nu ser dem ner på henne och skrattar.Han förstår ju inte riktigt. Han vill bara hjälpa henne men hon vill inte orsaka honom mer rynkor i pannan, mer tårar.
Hennes föräldrar har inte hört av sig alls och hon tillbringar de flesta nätter hemma hos honom.Hans kompisar tycker han är knäpp. Hur kan, en cool kille som han gilla en tjej som inte är lika cool som honom?
Själv är han förtvivlad. Han hatar att ser henne ledsen. Men hon vägrar ju att släppa in honom.Martinus vill bara göra henne glad. Låta henne bara få ha kul en dag. Så han bestämmer sig att ta med henne på deras nästa konsert, den sol är på Gröna Lund
Nät han, senare på eftermiddagen frågar henne tror hon inte på honom. Varför skulle hon, Alison få följa med?
Men han fick med henne tillslut. Och kvällen innan satt dem hemma hos henne:{Alison}
Jag lutar mitt huvud mot hans bröst och kryper ihop bredvid honom. Samtidigt som Snövit sjunger den sista tonen lägger han en beskyddande arm runt mig.
Hans andra hand tar min och jag ler nöjt.
Det borde vara så här. Vi borde ha sånna här kvällar hela tiden."Är du nervös inför imorgon" frågar jag tyst och ser upp på hans fina ansikte.
"Selvfølgelig er jeg nervøs. Men det blir gøy. det var lenge siden vi hadde en konsert" han ser på mig och ler. Ett riktigt leende.
Han ser mjukt på mig och flinar retsamt.
"Vad?" Frågar jag och stryker bort en hårslinga ur hans ansikte.
"Jeg bare lurer på hva som ville skje hvis jeg .." Snabbt släpper han mig och hans fingrar börjar dansa över min mage.
"MARTINUS?!" Skriker jag och försöker slå bort hand hand.
Hans irriterande leende blir större och han reser sig, utan att släpp mig.
Hans fingrar snuddar kanten på mins jeans och jag ryser till.Han slutar och lägger sig över mig. Han kysser min näsa, panna, kinder och slutningen mina läppar. Jag drar fram mina händer och smeker hans hår. Han flinar och ser snabbt ner på min svarta blus.
Jag suddar snabbt bort utrymmet mellan våra läppar. Hans tunga slingrar sig in i min mun samtidigt som hans händer fumligt famlar efter knapparna. Jag tar tag i hans nacke för att dra honom närmare.
Han får upp mina knappar på blusen och min ljuslila b-h syns.
För en sekund kommer minnet från deras konsert upp, när Noel. Men jag slår bort tanken. Martinus skulle aldrig tvinga mig.
Jag drar otåligt i hans tröja och han drar snabbt av den. Jag smeker hans tydliga magmuskler och han ger ifrån sig ett lågt stön.
Jag ler och fortsätter samtidigt som han knäpper upp min b-h, mina bröst blottas och jag ler innan ett högt stön far ur min. Martinus ser snabbt på mig och börjar kyssa mina bröst..Han reser sig plötsligt och drar upp mig. Jag klamrar mig fast runt hans kropp och vi börjar snubbla mot mitt rum. Samtidigt smeker han min rygg och kysser mig ömt.
Jag sparkar igen dörren efter oss.
{Tredje person}
Den kvällen hördes det höga stön från rummet den natten. Det var nog tur att dom var hemma hos Alison..
THIHIHI
Det kommer MarcusMartinusSwe ;))
Och ingen mistolkar det oki:))
YOU ARE READING
|Hate Me| M&M
FanfictionJag hade allt. Men jag ville ha dig. Och just därför, kunde jag inte få dig.. [1 boken i "Me" serien] Startad 23/10-16 Avslutad 23/1-17 #5 22/1-17 ©MMer rätt