SNABB FRÅGA:) VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA MER DIRTY??
(Alison)
"Det var skitle kult!" Utropar Martinus och lägger armen om mig.
Jag börjar obekvämt vrida mig ur hans grepp. han se frågande upp på mig. Jag slutar men utan att se på honom.
Varför bråka med honom. Allt kommer ändå bli bra i slutet. Martinus kommer berätta att allt var ett misstag och så kommer allt bli bra.
Ikväll ska de ha Meet & Greet. Och då får jag såklart inte vara med. Så jag och Emma ska åka hem där Martinus & Marcus mamma är så kommer killarna komma senare.
-
Martinus ger mig en snabb puss på kinden innan jag kliver in i bilen som ska ta mig och Emma hem. Jag kan inte låta bli att tänks att de där läpparna jag så många gånger känt mot min hud har varit på någons annan.Under bilfärden försöker Emma få mig att börja lyssna på när hon berättar om sina dockor. Inte för att det går så bar att lyssna.
Jag sitter mest och ser ut genom fönstret och kanske hummar lite då och då.
När vi kommer hem till det stor blåa huset (OMG JAG JAG KOM PÅ DET DÄR JÄVLA BARNPROGRAMMET "NALLE HAR ETT STORT BLÅTT HUS".. NYY VAD JAG ÄLSKADE DET) drar Emma med mig upp på hennes rum. Där förevisar hon alla sina dockor i prydlig ordning.
Vi sitter och leker med dockorna i flera timmar. det var faktiskt kul.
Vi är i full färd med att få våra dockor att dansa på balen när ytterdörren öppnas och in kommer dem.
Jag reser mig snabbt och ser upp på dem med ett leende. Marcus ser på mig med en mörk blick innan han sätter sig bredvid Emma.
Martinus har sjunkit ner i den benvita soffan med ögonen djupt nere i den upplysta skärmen.
Jag slår mig snabbt ner bredvid honom. Han verkar inte ens märka att jag är där.
"Martinus?" Jag svänger med handen mellan honom och mobilen. Han ser snabbt upp på mig innan han på 1 sekund stoppar ner mobilen i fickan.
"Hei kjæreste" Flinar han och ger mig en snabb puss på näsan.
Jag ler och ser nyfiket på honom.
"Vem sms:ade du med. Det såg ut som om du höll på att vinna bingo lotto"
Han ser stelt på mig nån sekund innan han ruskar upp sig och ler.
"Bare med en venn" säger han snabbt.
Fan vad stelt..
HUUHUH VILL NI HA Q&A MED KARAKTÄRERNA7?? I SÅ FALL SKRIV I KOMMENTARER(;
OCH VARFÖR Ä MARCUS SÅ SUR??
FAN JAG HAR GLÖMT.. NEEEJ JUSTE HAN HÅLLER PÅ ATT FÖRLORA ETT VAD MED NOEL..SMAAAAAART
MEN SOM SAGT SKRIV Q&A FRÅGOR((:
YOU ARE READING
|Hate Me| M&M
FanfictionJag hade allt. Men jag ville ha dig. Och just därför, kunde jag inte få dig.. [1 boken i "Me" serien] Startad 23/10-16 Avslutad 23/1-17 #5 22/1-17 ©MMer rätt