42 näst sista:))

1.3K 50 34
                                    

OKEJ LÄS!

DETTA SKULLE HA VARIT SISTA KAPITLET MEN JAG DELADE UPP DET FÖR ATT JAG VET INTE DET BLEV LÅNGT HUHUHIH SÅ DETTA ÄR INTE SISTA KAPITLET!

(Alison)

Han ler mot mig och kommer snabbt fram till mig. Jag blir stel som is och ser ner i marken.

Han lyfter min haka så att han kan se in i mina ögon. Men jag undviker skyggt hans blick. Jag kan inte förmå mig att se in i dem.

"Hva hent?" Frågar han och lämnar en fjäderlätt kyss på min panna.

Jag suckar tungt och backar ett steg ifrån honom. Jag måste komma på något nu.

"Ehe.. pms bara" svarar jag och lägger till ett leende.

Han nickar förstående och kysser min kind innan han kommer på något och flinar till.

"gå opp til rommet mitt. Jeg skal bare hemte en ting"

Lydigt börjar jag gå upp för trapporna. När jag kommer upp möts jag av Marcus blick. Han ser menande på mig.

"Pms?"

Jag knuffar undan honom och försvinner in på Martinus rum. Jag sätter mig på golvet lutad mot hans garderob och fingrar på mina naglar. Ska jag säga något? Eller bara spela med som jag gjort hittills?

"Tadaa!" Jag ser snabbt upp!

Där står Martinus med en stor Marabou i handen. Jag ler och ett lätt skratt slipper ur mina läppar.

"ikke fortelle noen ok?" Flinar han och sjunker ner bredvid mig.

Jag lutar mitt huvud mot hans axel och ser på medan han delar upp chokladen i olika bitar.
Sedan ger han mig några bitar och börjar äta sina.

Jag för försiktigt den lilla choklad biten till munnen. Varför sa jag att jag har pms? Jag avskyr choklad!

Martinus ser på mig och jag tvingar fram ett litet leende. Snabbt stoppar jag in en ny bit i munnen.

"Så vad gjorde du igår?" Frågar jag och försöker låta ointresserad.

"Jeg var med en mannlig venn bare" han ler och kysser mina läppar.

För nån månad sedan skulle jag besvara hans kyss men nu sitter jag bara där utan att göra något. Han märker det och drar ifrån samtidigt som han ger mig en undrande blick.

"Hva er det?"

HUHUGUGU KÄNNER MIG SÅ BAD:)
PLZ HATA INTE SÅÅÅ MYCKE:))

BTW: TAAACK VI LIGGER PÅ #5

|Hate Me| M&MWhere stories live. Discover now