Jag ger upp! Den där total idioten orkar jag inte med mer!
Den där fjanten bara driver med mig!Jag smäller igen mitt skåp och går surt iväg!
"Vad har hänt?" Sara har slutit upp vid min sida."Martinus bara dissar mig för Leah!"
Fräser jag."Han är såå inte värd dig" säger Sara snabbt och ler mot mig.
Jag hummar och går mot mot min nästa lektion med Sara i hälarna.
*
1 v senareJag kan inte släppa det..
Jag sitter hemma på mitt rum. Min balklänning hänger på ryggstödet.
Det blågnistrande skimrande tyget fladdrar lätt i brisen från mitt öppna fönster.För 1 vecka sedan.. ikväll är det daga för balen.
Jag har försökt vara snäll mot Leah men Martinus har aldrig trott på mig!
Ikväll ska jag bara strunta i honom.
Bara ha kul! Gå på balen och strunta i vem Martinus går med."Heej! Jag måste få se din klänning!" Ropar Mona det första hon gör när jag öppnar dörren.
"Kom då snygging!" Skrattar jag och vi går in på mitt rum."Tadaa!" Säger jag.
"OMG asså jag dööör!!Asså förlåt för att jag nt uppdaterat!!
Jag har varit på läger och jag har nooo ideas om vad som ska hända?!
Jag kommer fortsätta skriva på den men det kommer komma kapitel ganska oregelbundet..
Det kanske kommer. Ett kapitel på en måndag och sen på en lördag lr så..
Hoppas ni fattar❤️
YOU ARE READING
|Hate Me| M&M
FanfictionJag hade allt. Men jag ville ha dig. Och just därför, kunde jag inte få dig.. [1 boken i "Me" serien] Startad 23/10-16 Avslutad 23/1-17 #5 22/1-17 ©MMer rätt