40

1.4K 50 36
                                    

(Marcus)

Dealen från början var att jag van om Noel & Alison låg. Sedan var vi tvungna att ändra eftersom Ali blev ihop med min jävulska bror.
Så jag skulle vinna vadet om de gjorde slut.
Och nu är jag 500 spän rikare

(På kvällen samma dag)

(Alison)

"Martinus vill ikke komme hjem idag. Han skulle gøra noe" Suckar Marcus i dörröppningen till gästrummet.

Där inne har jag suttit i 2 timmar nu. Vad ska jag göra? Kan jag lita på Marcus? Ska jag säga att jag vet och att han kan dra åt helvete. Eller bara strunta i det? Vadå strunta i det?

"Erdu sikker på att du ikke vil gøre noe? Vi kan spille football" Föreslår Marcus med ännu en menande suck. Jag höjer ögonbrynet vilket är svar nog.

Spela fotboll? Klockan 21.30? Undra vad Martinus gör nu. Säkert är han med den där tjejen och gör jag vet inte vad..

(Martinus, samtidigt)

(FETT STELT FÖR DIG ATT LÄSA MarcusMartinusSwe FÖR NU BLIRE DIRTY)

Hennes hand råkar snudda mitt lår i den lilla soffan vi sitter i och en rysning far genom hela mig. Jag ser diskret upp mot henne men hennes långa, eldröda hår skymmer hennes vackra ansikte. Hon ser upp och ler svagt. En rodnad sprids på hennes kinder och hon tar försiktigt min hand. Jag smeker hennes handrygg (HETER DE SÅ?) med min tumme och ser in i hennes ljusblå  ögon.

När våra läppar möts för andra gången någonsin trycker jag henne närmare min kropp och slinker in med min tunga i hennes mun och börjar utforska. Hennes händer börjar klättra på min kropp så hon är nog minst lika ivrig som jag.

Jag kysser hennes hals och nacke och lätta stön kommer ur hennes läppar. Jag rester mig och drar henne med mig mot hennes stora 240 säng. Där lägger jag mig över henne och börjar kyssa hennes armar och tyget på hennes mage. Hon trycker sig hårt mot mig smeker min rygg och svank.

Hon snurrar runt så att hon ligger över mig och börjar dra i min tröja.

"kommer føreldrerne dine hjem?" Flinar jag. Hon skakar på huvudet innan hon smidigt drar av mig tröjan. Hon måste vara van i sängen..

Hon böjer sig snabbt ner och börjar kyssa mina väl synliga magmuskler. Höga långa stön lämnar mina läppar och jag ser ner på henne.

Hon flinar retsamt och börjar föröka krångla av sig sin tröja men mina händer är snabbt framme. Jag drar av henne tröjan. Oh Damn vilken kropp hon har. Snabbt som satan knäppt jag upp hennes ljusblå push-up bh och drar min tunga över hennes, ganska stora fylliga tuttar...
Amanda kramar mina axlar hårt så att hennes naglar gräver sig in i min rygg fast jag känner det knappt.

Hon drar av mig jeansen samtidigt som hon sparkar av sina. Sedan stoppar hon in handen i mina kalsonger och tar ett fast grepp runt min skapelse där nere. Ett högt stön far ut genom mig och jag vrider mig av välbehag närhon långsamt drar den upp och ner.

"Vänta" suckar hon och kryper fram till ditt nattduksbord där hon fiskar upp en liten förpackning.
"Jag vill inte bli med barn när jag är 15" skrattar hon och kommer tillbaks till mig.

Jag drar några flämtande andetag och drar av mins kallingar så att min lilla vän blir helt synlig. Jag är hård som fan och Amanda ler när hon ser det och snuddar lätt med den klibbiga kondomen högst upp innan hon långsamt drar den över mig. Jag stönar svagt och ser längtansfullt på henne. Jag vill bara trycka in mig i henne nu.

Sakta drar hon av sig sina spetsiga blå trosor så dem får göra sällskap med resten av våra kläder på golvet.

Jag ger henne plats innan jag snabbt kryper upp över henne och småretas lite genom att snudda med min kuk precis där hon är som våtast.

"Martinus.. kom igen" gnyr hon svagt

Snabbt stötar jag in mig i henne och ett blandning av ett skrik och ett stön far ut ur henne och hennes rygg kröker sig sexigt.

Jag stöter in igen och nu stönar vi båda i kapp. Hon är så jävla trång och hon är svin bra.

När jag drar ut och slänger iväg den nu fulls kondomen på golvet går jag snabbt ner på henne och låter min tunga glida över henne. Hon stelnar till och det högsta stönet jag hört far igenom hennes mun. Hon vrider sig i sängen och ber bara om mer.

Och det får hon..

FAN VA DET VAR STELT ATT SKRIVA..

|Hate Me| M&MWhere stories live. Discover now