De har verkligen lyckas! Gympasalen ser helt as cool ut! Lamporna tindrar i tusen tals färger och dansgolvet är fullt av dansande ungdomar.
Jag ser mig runt om kring. Noel skulle vara här..
"Jag går o letar efter Noel!" Säger jag till Mona och släpper hennes hand.
Jag börjar ta mig fram längre folkmassan.
"Hey Beauty!" Jag snurrar runt. Noel ler och visar sina kritvita tänder.
"Tjena" flinar jag.
Han har på sig balkläder (NEHE MARIKA DE FATTAR MAN NT..) i mörkblått och luktar parfym.
Damn att jag är den ända 8:an som går på balen med en 9:a
Jag ser mig lite omkring, och ser honom..
Han ser lite vilsen ut, och han har ingen tjej bredvid sig."Alison? Eftersom det inte är några vuxna här så har mina polare O jag tagit med vodka" viskar han mjukt.
Jag ser chockat på honom.
"Först på glas skrattar jag sedan.Jag och Noel går runt dansar lite, går runt..
"NU ÄR DET PARDANS!" Ropar någon i högtalarna.Noel ler snett. Det där leendet som man smälter av.
Jag lägger mina armar runt hans hals och han runt min midja.
Vi rör oss långsamt ut på golvet..Efter 6 danser känner jag mig yr och illamående.
"Jag kommer snart okej?" Säger jag och stapplar iväg mot utgången.
Jag brakar upp dörren och andas in frisk luft i lungorna.
Jag går lite på trottoaren. Under mig susar bilarna.. (Asså hon går på en bro..) Då ser jag något!
En person i Balklänning står på utsidan av broräcket! Jag drar snabbt av mig skorna och börjar springa tyst mot personen!
YOU ARE READING
|Hate Me| M&M
FanfictionJag hade allt. Men jag ville ha dig. Och just därför, kunde jag inte få dig.. [1 boken i "Me" serien] Startad 23/10-16 Avslutad 23/1-17 #5 22/1-17 ©MMer rätt