HEI! TVÅ VIKTIGA FRÅGOR!
1. BLIR DET FÖR MYCKET SAD?
2. SKRIVER NI PÅ NGN BOK SOM NI VILL ATT JAG SKA LÄSA?? HAR LIKSOM 1 BOK I MITT BIBLIOTEK SÅ JAPP JAG MÅSTE HITTA NGT ATT LÄSA.
ANNARS SLUTAR DET MED ATT JAG BARA LÄSER OM SAMMA BOK OM & OM IGEN:)))
(Alison)
"Jag heter Elina och är barn och polis psykolog"
Jag ser inte upp på kvinnan som varmt skakar min hand.
"Nu kommer vi sitta här, jag kommer berätta allt du måste veta om dina föräldrar. Sen ska du få ställa frågor" Hon leder mig mot en grå skin fåtölj med, med ett bord bredvid med tända ljus.
Obekvämt sätter jag mig på kanten. Så att jag snabbt kan lämna rummet. Elina sätter sig mitt emot.
"Alison, dina föräldrar åkte till Norge för 2-3 veckor sedan. Där i Norge, mördade de tillsammans en ung man" Elina ser upp på mig.
Själv vet jag inte hur jag ser ut. Det är som att en tjock dimmig hinna har lagt sig för mina ögon & öron.
"Alison? Är du med fortfarande?"
Jag nickar svagt och greppar hårt tag fåtölj stödet så att mina fingrar går i vitt.
"Denna man, vad man vet var skyldig dem en stor summa pengar. Pengar som han inte hade"
Jag ser upp på henne.
"Hur blir det med mig?" Viskar jag svagt och ser på den mörkhåriga kvinnan. Hon ändrar ställning.
"Om två dagar är det rättegång, men man är säker på att de kommer fängelse. Vi håller på att leta släkt, alternativt fosterfamilj. Har du någonstans att bo nu? Har du bott hos någon nu?"
"Ehee.. Jag har bott hos min kille" andas jag.
"Snälla kan han komma?" Lägger jag svagt till."Han får komma snart. Jag har bara en fråga till, sen får du såklart fråga"
Inte mer frågor.. Snälla jag har nyss få veta att mina föräldrar.. Att mina föräldrar är mördare.
Det är som om det inte går in.. Jag förstår inte hur?"Vill du vara med under rättegången?"
SORRY FÖR ATT JAG UPPDATERAR SÅ KORTA KAPITEL MEN JAG VILL BLI KLAR MED DEN HÄR BOKEN:))
MEN SOM SAGT SNÄLLA SVARA PÅ FRÅGORNA. SPECIELLT DEN ANDRA:)
YOU ARE READING
|Hate Me| M&M
FanfictionJag hade allt. Men jag ville ha dig. Och just därför, kunde jag inte få dig.. [1 boken i "Me" serien] Startad 23/10-16 Avslutad 23/1-17 #5 22/1-17 ©MMer rätt