6.)

399 16 0
                                    

Gün gelmişti. Nevin teyze ve oğuz sürekli bana destek oldular haklı olduğumu hatırlatıp durdular gün boyu amcamlarla karşı karşıya ilk geldiğimiz yer koridordu ayakta zor duruyordum oğuz birden kolumdan tuttu ve "güçlü ol her zamanki gibi"dedi. Bu defa daha da sevgisiz ve nefret dolu gözlerle bana bakıyorlardı. Eylül ise üzgündü eşi bile gelmisti,konuyu bildiği halde tek odak noktası oğuz olmuştu. Herşey bittiğinde derin bir nefes aldım ve bir daha onlarla karşılaşmamak için dua ettim. Eylül ailesinin gittiğinden emin olduktan sonra yanıma geldi. Tepkisini kestiremiyordum "hakkın olanı aldın nisan peki ya fazlasına ne gerek vardı söylesene" bu kadarını beklemiyordum fazlası ne demekti. "Açık konuşur musun anlamıyorum seni"dedim. Oğuz'a bakarak bunu yalnız konuşsak daha iyi olur dedi. Oğuz gittikten sonra konu asıl meseleye geldi;eşimin çalışma masasındaki çekmecede senin resmini buldum. Muhtemelen evden almış. Birgün bana nisan diye seslendi. Biz evlenmeden önce bir arkadaşlığınız oldu mu? Artık öncesinde söyleyemediğim cümleleri şimdi hiç söyleyemezdim. Yuvalarının yıkılmasını istemiyordum. Onun nasıl biri olduğunu kendisi görmeliydi "eylül benden yana şüphen olmasın. Onunla da konuş makul bir açıklaması vardır sanırım ona karşı hep mesafeliydim bunu sen de biliyorsun"dediğimde sordum dedi halsizdi banklardan birine oturdu bende yanına oturdum onu ilk defa böyle görüyordum:"nedeni seni arkadaşıyla tanıştırmak istemiş,sonrasında ise vazgeçmiş,diğerini ise abarttığımı" söyledi. Ailelerimizin yanında çok iyi bu yüzden evliliği bitirmek istediğimde karşı çıktılar bunda ortaklıkları da etkili oldu. "Peki senin yanında nasıl?" "Bazen çok iyi bazen umursamıyor. Dışarda ise yanında yokmuşum gibi davranıyor ben söylediklerine inanmıyorum sana inanmak isterdim ama bu mümkün değil" ayağa kalktım ve "tamam o zaman madem benden şüphe ediyorsun bir daha çıkma karşıma sen böyle düşünürken seninle görüşemem artık!"dediğimde "isabet olur "diyerek hızla uzaklaştı. O günden sonra son akrabalarımı da kaybetmiştim. Nevin teyze,oğuz,ceyda benim her zaman yanımdaydı günler onlarla daha hızlı geçiyordu.

KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin