Merakla beklerken çantamdan resmini çıkardım ve ona uzattım. Resim eski olmasına rağmen "ismini de öğrenirsem tahmin ettiğim kişi olup olmadığından emin olabilirim tatlım" dediğinde isminin "semanur rodrigues"olduğunu söylediğimde gözleri faltaşı gibi açıldı;"ciddi olamazsın. Onlar bizim aile dostumuzdur. Restoran ve pastaneleri var ama eşinin ailesinin ünlü bir şirketi var,torunlarınıda şirketin başına geçirmeyi planlıyorlarmış duyduğuma göre" ne yapıp edip halamla görüşmeliydim biraz daha ertelenirse cesaretimin kıralacağından korkuyordum bende;"angelina işin magazin kısmını geçsek. Anladığım kadarıyla moda evi veya aile yemeği vasıtasıyla bir araya gelebiliriz tabi yardım edersen"diyerek angelina'ya yavru kedi bakışı attım.
Angelina;"istersen ben halana olduğu gibi senden bahsedeyim böylece verdiği tepkiye göre sizi bir araya getiririm olur mu?"dediğinde en iyisinin bu olacağına karar verdim. Dolambaçlı yollar bana göre değildi. Tek güvencem de babamlar aralarındaki abi kardeş sevgisiydi,sonuçta onu destekleyenlerden biri de babamdı zamanında. "Olmaz mı,tabi ki olur. Bizi bir araya getireceğin konusunda sana güveniyorum patron" dediğimde "o iş bende nisan hadi kahvelerimiz soğumasın"diyerek sohbetimize devam ettik. Konuşurken halamın resimlerini de göstermişti. Halam resmen yıllara meydan okuyordu. Saçları hala siyahtı,gözleri yeşil,beyaz tenliydi. Cildi parlaktı ve yaşını ele vermiyordu. Çok asil duruyordu. Acaba o da benisever mi?,beğenir mi diye düşünmeden edemedim. Angelina ile konuşup karara varmıştık sina hala konuşmadıysa bu görevi artık burada en yakın arkadaşım olarak gördüğüm angelina yerine getirecekti. Eve vardığımızda düşündüğüm gibi oldu. Angelina ile moda evine yarın gidecektik,ben başka bir odada bekleyecektim. Konuşma bitince halam hazır olduğunda angelina beni çağıracaktı. Yarını iple çekerek uykuya dalmaya hazırlanırken jessica yanıma geldi ardından annesi,benim yanımda uyumak istemiş,annesini de ikna etmişti. Annesine sorun olmadığını söyleyerek yanımda jessica'ya yer açtım. Bana sarıldı,bende ona ninni söyledim,söylerken benim uykumda hazırda bekliyormuş meğerse,önce o sonra da ben uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017
Teen FictionMevsimi hep sonbahardı fakat artık nisandı üstelik eylülden sonra her adım gerçeğe her adım bahara yaklaştıracaktı onu....umutsuzluk içinde umudun hikayesi... keyifli okumalar☺️