25.)

81 6 0
                                    

Oğuz:kızlar birer türk kahvesi söylüyorum. Sonra evlerimize dağılırız olağan bir şekilde olur mu?.

Ceyda:ben bugün nevin annenin yanındayım. Nisan'ın yanında  olmak ve moral vermek istiyorum. Annemi de arar ikna ederim diyerek elimin üstüne elini koydu, "hadi söyle kahvelerimizi sonrasında da kutlarız, bugünü bir atlatalım da" oğuz "tamam hayatım"der demez ben söze girdim:"ikinize de çok teşekkür ederim hep yanımda olduğunuz için"dedim.

Ceyda:"biz aileyiz tabiki birlikte olacağız her zaman hadi kahvelerimizi de içelim ve bugün son hüzünlü günümüz olsun artık" aynen dedim. Kahvelerimizi için,sohbet ettik biraz olsun kafam dağılmıştı ki saatin 16.00 olduğunu görene kadardı. Bürodan beraber çıkmıştık. İkiside bana daha yakın mı davranıyordu bana mı öyle geliyordu. Sonra bunların kuruntu olduğunu anladım. Eve geldiğimizde hazırlandım. Siyah bir kazak ve kot pantolon kombinimle uyumlu siyah inci küpelerimi taktım. Saçlarım hala bozulmamıştı. Siyah montumu da aldım. Çıkmadan çantama lazım olur diye aldığım biber gazını da attım. Telefonumu yanıma aldım. Komser evin yakınlarında olacaktı. Oğuz ve ceyda ile vedalaşıp nevin teyzenin de hayır duasını alıp evden çıktım. Ve hemen geçen ilk taksiyi durdurdum. Eve geldim kapıdaydım tam zile basacaktım ki kapı birden açıldı.

Burak cansel:"hoşgeldin"diyerek etrafı kontrol etti. Ne bekliyordu ki polis eşliğinde geleceğimi falan mı? Saçma!!!"hoşbulduk, girmemde sakınca yok umarım" "pardon, sanırım sana güvenmenin zamanı geldi nisan, geç içeri hadi"diyerek gülümsedi.
İçeri girdiğim telefonum birden titredi şüphelenmemesi için cebimden çıkarıp bakmamıştım. Bu ev bana fazlasıyla eylül'ü hatırlatmıştı. Sanki onun kokusunu taşıyordu. Ya da ben mi duygusala bağlamıştım bilmiyorum. Düğün fotoğrafları duruyordu. Ben bakarken devam etti. "Hiçbir şeyi değiştirmedim. Hepsi eylül'ün en son bıraktığı gibi" salondaydık ve bir masa hazırlamıştı. Mumlar, masada ara ara gül yaprakları...acı bir gülümseme ile masayı işaret ettr:bu masa hariç galiba? "Evet bu masa senin için, geçmiş bugün bu masada geçmişte kalacağı için özel olmasını istedim"daha fazla dayanamadım ve:"bak benim ne yiyecek ne de birşeyle içecek halim var. Herşeyi en başından duymak istiyorum bilmek istiyorum"dedim bezgin bir şekilde. "Geç otur, hazırmısın herşeyi öğrenmeye?."

KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin