37.)

63 4 0
                                    

Nisan;kahvaltımızı yaptıktan sonra görev saatinin geldiğini söyleyerek akşam yemeği saatini de tekrar tekrar sorarak hastaneden ayrıldı. Günün bana getirdikleri 2 arkadaş ve bir halaydı. Bakalım bundan sonraki günleri bizi neler bekliyordu. Ardından oğuz,ceyda geldi ve son kez taburcu işlemlerimi tamamlayıp hastaneden ayrıldık. Eve geldiğimizde nevin teyze,oğuz ve ceyda'yı da karşıma alarak:"sevgili ailem peşin peşin sizi uyarıyorum (ellerimle tırnak işareti yaparak) ben hasta değilim gayet iyiyim,yara izi sorunu da halloldu"derken "ah kolumm" oğuz ve ceyda yanıma oturdu. Ceyda:"muhakkak öylesindir canım (elindeki ilaç poşetini göstererek) bak bunlar da sağlığına sağlık katacak ilaveler" diyerek "bu arada bir hafta dinleneceksin,annemden de izin aldım bir hafta beraberiz" eklemeyi ihmal etmedi. Buna o kadar sevinmiştim ki kız kıza muhabbet,eğlence bizi bekliyordu. Yavaşça ona sarıldım ve "süpersin ceydoşum" diyerek sevincimi belli ettim. "Bu arada akşam yemeğine misafirlerimiz gelecek. Ani gelişti herşey haber vereyim" demişken oğuz "dur tahmin edeyim nisan;komiser cüneyt,doktor sina. Nasıl tahmin ama?" Diyerek göz kırptı. Nevin teyze hemen bakışlarını bana çevirdi. İmalı imalı gülümsemeye başladı. Al işte yanlış anladı. Eh oğuz,abi dedik ya bu bana yapılır mı? Ceyda da gülmeye başlayınca dayanamadım. Hemen konuyu açıklamaya başladım:"doğru tahmin! Ama konuyu asla tahmin edemezsiniz. (Merakla bana bakarlarken ağzımdaki baklayı çıkardım.) "Benim bir halam varmış,italya'da yaşıyor ve bir italyanla evli" dedikten sonra ailenin reddine,onların birbirinden vazgeçmeyişine kadar herşeyi bir çırpıda anlattım. Resmini gösterdim. Nevin teyze yine duygulandı ve gözleri doldu.

Oğuz dışarıdan birşeyler almak için çıktı hemen geldi. Ceyda,nevin teyze şipşak yemekleri hazırladılar. Ceyda ne yaptı etti oğuz'a salata hazırlatmayı başardı. Helal olsun valla eee kimin arkadaşı. Artık herşey hazırdı. Masada yerimizi aldık ve bekledik.

KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin