Halam koluma girdi ve "onlara senden bahsettik. Şimdi tanışma vakti"(halamın sesinde heyecan ve mutluluk vardı) "büyük oğlum Carlos" dediğinde carlos'a elimi tokalaşmak için uzattım elimi alıp zarifçe öptü. Şaşırmakla beraber hemen elimi çektim. Ondan bakışlarımı kaçırdım,sanırım onu beğendimi anlamıştı diye düşünürken "nisan bu da senden birkaç yaş küçük oğlum chris"chris de annesinin kopyasıydı siyah saçları yeşil gözleriyle ileride abisine rakip olacağa benziyordu. "Memnun oldum chris" halam "hadi yemeğe geçelim sohbetimize yemekte devam edelim"demesiyle yemeğe geçtik servis yapıldı. Masanın bir ucunda halam bir ucunda eniştem oturmuştu. Karşımda carlos oturuyordu yanında da chris vardı ve bir ona bir bana bakıp gülüyordu. Yemeğimizi yerken ki ben zorlukla yemeğe çalışıyordum. Carlos durup durup bana bakıyor yüzümü inceliyor bense yanaklarım doğal allıkla donanmış,gözlerimi kaçırıyorken halam imdadıma yetişti :"nisan carlos çok başarılı bir mimar 2 senedir aile şirketinin başında,ayrıca aşçılık ve pasta yapımında çok yetenekli asıl ilgi alanı mutfak zaten"dediğinde gözlerim ister istemez ona kaydı ilgi alanı mutfak ve bu kadar fit,sporla da haşır neşir olduğu o kadar belli ki birden iç sesim "kendine gel nisan!"demesiyle halamın sesine kulak verdim. "Chris inşaat mühendisliği son sınıfta okuyor,ama daha çok futbola ilgisi var." 2 oğlunun da yolu şirkete çıkıyordu. Ama yine de hayallerinden de vazgeçmiyorlardı ve ailesi de seçim yapmak zorunda bırakmıyordu. Rasyonel aile diye içimden geçirdim. "Kızım lidya da iyi bir üniversite de öğretim üyesi,eşiyle de meslektaş" derken duraksadı ve "senin de güzel haberlerini bekliyorum,seninle de gurur duymaya hazırım güzel kızım"demesiyle aldığım destekle elimden gelenin en iyisini yapma kararı almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017
Teen FictionMevsimi hep sonbahardı fakat artık nisandı üstelik eylülden sonra her adım gerçeğe her adım bahara yaklaştıracaktı onu....umutsuzluk içinde umudun hikayesi... keyifli okumalar☺️