Eve girdiğimde nevin teyze çoktan uyumuştu. Odama geçtim. Eşofmanlarımla uyumaya hazırlandığım sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle hemen mesajı açtım. Kimden;oğuz abim:) "şimdilik kurtuldun. Yarın kahvaltıyı büroda yapmak zorunda kalacaksın. Açıklamanı merakla bekliyorum kardeşim. İyi geceler!" Telefonu hışımla yandaki sehpaya bıraktım. Ne mesajı ne de yarını düşünmemeye çalışarak kendimi uykuya hazırladım. Aslında bu amcamlarda kaldığım zamanlardan kalma bir alışkanlıktı. Masayı hazırladıktan sonra,nevin teyzede uyanmıştı. Çayını doldurduğum sırada zil çaldı kapıya koştum. Nevin teyze birşey söylememişti ama sorguya onun da dahil olduğunun farkındaydım. Kapıyı açtığımda karşımdaki kişi oğuz'du. Hemen içeri geçti nevin teyzeyi öptü "günaydın annem,nisan bu sabah kahvaltıyı bizimle büroda yapacak" sonra bana dönüp;"hazırlan hemen ifadeni nişanlımla birlikte alacağız"dedi sert olmaya çalışarak. Bana gerçek kız kardeşiymişim gibi değer verirdi. Odama geçtim kırmızı renk bir kazak ve siyah dar paça pantolon ve saçlarımı da topuz yaptım. Hafif bir makyaj yapıp malzemeleri çantama attım. Orda makyajımı tazeleyip eylül'ün evine gidecektim. Huzursuzdum fakat bunu onlara yansıtmamalıydım. Siyah kaşemi aldım,mezuniyet haftasında alıp giymeye kıyamadığım ya da artık fırsat bulamadığım siyah platform topuklu ayakkabılarımı giydim. Hemen vakit kaybetmeden ceyda'yıda aldık ve büroya doğru yola çıktık. Ceyda'nın haberi vardı büyük ihtimal gözleri benimle oğuz arasında gidip geliyordu. Büroya erken gelmiştik,ya da bütün gün evde oturduğum için 09.00 gibi bir saat bana erken geliyordu. Hızla büroya girerken oğuz sekretere dönüp "telefon,ziyaretçi istemiyorum,toplantı da olduğumu söylersin melike kolay gelsin" diyerek direk bizi odaya aldı. İçimdeki sesteydi sıra ve "işte yine başlıyoruz"diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017
Fiksi RemajaMevsimi hep sonbahardı fakat artık nisandı üstelik eylülden sonra her adım gerçeğe her adım bahara yaklaştıracaktı onu....umutsuzluk içinde umudun hikayesi... keyifli okumalar☺️