43.)

53 4 0
                                    

Altın günü modunda,çay,kısır,börek çörek,kekler,kurabiyeler..."neslihan teyzecim herşey mükemmeldi elinize sağlık"

Neslihan teyze;"afiyet olsun güzel kızım. Oğlum kuzeninin katilini nasıl yakalattığını anlattı. Vicdan sahibi,dürüst,cesur kızmışsın"diyerek omzuma yürü be kim tutar seni dercesine vurdu bir yandan da "aç bakayım ağzını"diyerek ağzıma bir küçük kurabiye'yi hemen  tıktı mı,yedirdi mi tartışılır. Ama ben yine de sevmiştim;sevimli,tontiş teyzeyi. Cüneyt birden araya girdi:"nisan arkadaşıma!(bunu bastıra bastıra söylediğine eminim) bahçemizi de göstermek istiyorum,belki de bir daha görme fırsatını bulamayabilir"dediğinde dik dik bana bakıyordu. Sehpadaki suyu alıp ağzımdakini yuttuktan sonra "neslihan teyzecim,ben gelemezsem,siz gelin yanıma,hem sizi nevin teyzemle de tanıştırırım,o da sizin gibi hoş sohbettir" dediğimde daha çok mutlu oldu "gelirim,kızım gelmez miyim hiç,cüneyt göster bakalım bahçeyi" bu defa ters ve imalı bakma sırası neslihan teyzedeydi. Cüneyt bu defa homurdana homurdana önümden yürüdü. Evin arka kapısından bahçeye geldi. Bahçe gerçekten müthişti. Sebze,meyveden tut,renk renk çiçekler ve biraz daha ilerlediğimde karşımda eski bir ağaç duruyordu. Dallarına da bir salıncak kurulmuştu. Kendimi salıncağa oturmamak için zor tutuyordum. İçimi okumuşcasına cüneyt "sallanmak istermisin? Bu ağaç biz taşınmadan önce de varmış. Kim taşınsa kıyamamış bu ağaca,anlayacağın eski ve sağlam hadi gel" hemen salıncağa yerleştim. Amcamlarda kaldığım sürede salıncağı ya televizyonda yada dışarı çıktıklarında beni de yanlarına almak zorunda kaldıklarından parkın önünden geçtiğimizde görmüştüm. Yüzümü ona çevirdim ve "yavaş salla bak baştan uyarıyorum"dediğimde gülümsedi.

KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin