Kısa süreli şokun ardından bu gördüğüm ya kabus ayağıma gelmesi. Gerçek suçlunun ortaya çıkması için kendimce planlar kurmuştum. Ve olayların akışına göre artık bir adım atma zamanım gelmişti. O soğuk kanlıysa ben daha soğuk kanlı olmalıydım. Başka şansım yoktu. Hiç birşey olmamış gibi sakin adımlarla yanındaki kişiyle ilerliyor. Ceren ise oğuz'u kolundan tutup sakinleştirmeye çalışıyordu. Yanındaki kişi yüz ameliyatımı gerçekleştiren doktordu. Onu da davet etmiştik muhtemelen burak buraya gelmek için onu kullanmıştı. Davetli değildi oğuz'dan önce davranıp onları karşıladım. "Hoşgeldiniz"dediğimde bu defa şaşırma sırası ondaydı. Yüzündeki gülümse silindi. Doktorum sina bey ise "hoşbulduk burak eski bir arkadaşındı tesadüfe bak seninde eniştenmiş" "Kendisinin de davetli olduğunu söyleyip gelmem için çok ısrar etti." Doktor o kadar meşgul ki demek ki olaylardan bir haber diye düşündüm"çok memnun olduk iyi ki geldiniz"diyerek onlara masalarını gösterdim. Neyse ki burak'ı pek tanıyan yoktu. Vakit kaybetmeden ceyda-burak çiftinin yanına gittim. Onları kenara çektim ve "bir planım var ne olur hiç birşeyden haberiniz yokmuş gibi davranın özellikle de sen oğuz "kart olayını bir süreliğine unut" oğuz sakin olmayaya kararlıydı. Ona öyle bir baktım ki adeta gözlerim de yalvarıyordu "senin için tehlikeli olabileceğinin de farkındasındır umarım"dediğinde "hiç bir şey olmayacak,merak etmeyin suçunu itiraf ettirip hak ettiği yere yollacağım onu güvenin bana"dedim. Bu defa ceyda konuştu:"peki komserin haberi olmayacak mı? Oğuz da bende yanındayız senin,bir terslik olursa bizde devreye gireriz merak etme"diyerek omzuma bir kaç kere dokundu beni şimdiden teselli etmeye başlamıştı ne olursa olsun plan başarılı olmalıydı. Onca sene iyi kötü aile olmuştuk,sonra bu yüz nakli borçluydum ve borcumu bir nebze olsun ödeyecektim. "Cüneyt bey kesinlikle bilmeyecek bilse size müsade eder mi böyle bir şeye?ceydaya bakıp "çaktırma" diyerek sarıldım. Onu şüphelendirmeden yanlarından ayrıldım. Nişan'a hala 5 dk vardı. Ceyda da oğuz da burakla muhatap olmadılar hatta göz göze gelmemek için özen gösterdiler. Son bir misafir daha kapıdan giriş yapmış tı ki onun da davetli olduğundan kesinlikle haberim yoktu. Komser cüneyt güneş önce onu karşılayan oğuz ve ceyda'yı tebrik etti. Sonra benim olduğum masaya doğru ilerledi. O yaklaştıkça üniversiteden arkadaşlarımdan derin ve petek biryandan fısıldaşıyorlar bir yandan ona hayran hayran bakıyorlardı. Ben ise onlara sinir olmayı bırakıp ona gülümsedim. Oda yaklaştığında aynı şekilde karşılık verdi. Üzerinde siyah takım,beyaz gömlek vardı,kravat takmıştı. Saçlarına özenle şekil vermişti. Parfümü muhteşemdi. Pardon ama neden bu kadar özen göstermişti ki "sizi evlendirmiyoruz sen hayırdır?komser bey ne bu etkileyicilik"dedi iç sesim. Ona baktığımda ayağa kalktım tam karşımdaydı,göz göze geldik ve "hoşgeldiniz,sürpriz oldu geleceğinizden haberim yoktu"dedim. "Süprizleri severim" der demez biraz daha yaklaştı ve kulağıma"seni görmem için güzel bir fırsattı çok güzel olmuşsun"dedi ve uzaklaştırdı yüzünü. Ve o meşhur gülümsemesiyle göz kırptı tokalaştık ,teşekkür ettim ve masada yerimizi aldık. Oturduğumda allık rengim 1 ton daha koyulaşmıştı. Hele ki arkadaşların imalı bakışları ve gülümsemesiyle daha çok utandığımı hissettim. Derin hemen söze attıldı"bizi arkadaşınla tanıştırmayacakmısın nisancığım"aman sizde tanımayıverin derin ve petek ikilisi desemde içimden tanıştırdım. Komser olduğunu duyunca hala ilgili bakmaya başladılar. Tek ilgili olmayan üniversiteden olan diğer arkadaşlarım nişanlı olan eylem ve serkan ve de başımın tatlı belaları en iyi arkadaşlarımından olan kerem ve tuğçey'di. Tuğçe aşka tövbeliydi berkay ise kapalı kutuydu. Dersler ve üniversiteyi çekilesi hale getiriyorlardı. Ve nişan başlamış yüzükler takılmıştı neyse ki musa dede konuşmayı kısa tutmuştu. Şimdi ise "kalp yolu"adlı şarkı da dans etmeye başlamışlardı. Bende hayalimde cüneyt ile dans ediyordum. Onu hem gizemli buluyordum hem de yakınımda olmaktan korkuyordum. Ona baktığımda burakla bakıştığını gördüm. Cüneyt oldukça sinirli bakarken burak pişkin pişkin gülümsüyordu. Sanki onu kızdırmaktan zevk alıyor gibiydi. Beklenmedik bir şey oldu. Sina bey yanından ayrıldı ve bizim masamıza geldi. 29 yaşlarında sarışın mavi gözlü uzun boyluydu. Baby face ile bana gülümsedi. Ve elini uzatıp "bu dansı bana lütfeder misiniz nisan hanım?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017
Teen FictionMevsimi hep sonbahardı fakat artık nisandı üstelik eylülden sonra her adım gerçeğe her adım bahara yaklaştıracaktı onu....umutsuzluk içinde umudun hikayesi... keyifli okumalar☺️