İçeriye girer girmez telefonum titredi.Kimden:B.Cansel:
"Süren doldu:).Akşam yemeği mi? Sinema mı? "
Önce duraksadım.Saatime baktım 18.00,çıkmak neredeyse 19.00'ı bulurdu.Kime:B.Cansel:
"Akşam yemeği tabiki 19.00 da çıkarım evden sende konum atarsın?"
Anında bir cevap attı.Kimden:B.Cansel:"Ben seni alırım.Bu arada
İtiraz kabul etmiyorum.Yaklaştım zaten nerden almamı istersin bayan gizemli:)"
Mesajı okuduğum telefonun elimden düşmesine ramak kalmıştı.Kime:B.Cansel:"saat 19 da mavi isimli duraktan alırsın o
zaman bay ketum:s"
Oğuz'a söylesem izin vermezdi.En iyisi Nevin teyzeden izin almaktı.Artık planımı uygulama zamanı gelmişti.İçeri girdiğimde mutfaktan salona doğru nefis kokular geliyordu.Algıda seçicilik gereği burnum sütlaç kokusunu hemen diğerlerinden ayırt etmişti.Sonra bu kokuyu nefis yemek kokuları takip etti.
Hadi şimdi al izni alabilirsen nisan hanım...
Sütlaçları tabaklara koymuş soğumalarını bekleyecekti,bende arkadan sarılıp yanağını öptüm ve:"Nevin sultan,neler yapmış bugün bakalım"dedim.Bana doğru döndü ve:"Kızım ödümü kopardın,demek anca gelebildim aklınıza"dedi,yanağımdan makas aldı.Ve gözleri oğuz 'u aramıştı."Nevin teyze oğlunuz müstakbel gelininizi evine bırakacaktı."dediğimde gülümsemesi genişledi resmen,kayın valide olmuştu artık bu durum onu çok mutlu ediyordu.Arada;'Senin mürvetini de görsem başka birşey istemem artık'diyerek lafı ne yapıp edip bana getiriyordu.bende de nasip,kısmet diyerek geçiştiriyordum oysa bir bilse vicdanımdan bana sıra gelmediğini kesinlikle bu tehlikeli oyuna izin vermezdi.sonra nevin teyze devam etti:"O zaman sofrayı beraber hazırlayalım kızım,abin gelincede başlarız "dediğinde;"Nevin teyze ben size katılamayacağım.Üniversiteden bir arkadaşıma yemek sözüm vardı,izin verir misiiinnn?dedim başımı hafif yana eğmiş öyle bir bakmıştım ki dayanamadı "Tamam bu seferlik ben izin veriyorum ama bir daha ki sefere Oğuz'a da sorman gerekecek,abin sayılır ve senin için o da endişeleniyor"dediğinde elimi omzuna koydum"Merak etme bu seferlik Nevin sultan"dediğimde"Gidince ara eve geç gelmemeye çalış olur mu?dedi.ikinci bir anne gibiydi o benim için.Bazen şer gibi görünen olaylardan sonra böyle hayırlı vesilelerle karşılaşabiliyorduk.cevapta gecikmeyerek:"olur da,senden son bir ricam var?" dediğimde meraklı gözlerle sonraki cümlemi bekliyordu.Gülümsedim,ciddi birşey söyleceğim zannetmişti kesin;"Meşhur sütlaçlarından banada ayır olur mu?Senin sütlaçlarının tadı hiç bir tatlıda yok teyzem benim"dediğimde "ilahi kızım sende,benim şekerim var,abine de sanada yeter de artar bile merak etme,ceyda kızıma da ayırdım yarın yer artk o da"dedi."tamam o zaman hazırlandıktan sonra içim rahat bir şekilde gidebilirim artık"diyerek hazırlanmak üzere odama girdim.saçlarımın maşası bozulmamıştı,makyajımı tazeledim.üzerime de siyah kol kısmı dirseklere kadar olan dizden bir elbise giydim.hazırdım.üzerine de uzun kırmızı kumaş kabanımı giydim.hazırdım.seri bir şekilde siyah çizmelerimi giydim.hızla asansöre bindim.bu esnada Oğuzla karşılaşmak en son isteyeceğim şey olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ Masalım #Wattys2017
Teen FictionMevsimi hep sonbahardı fakat artık nisandı üstelik eylülden sonra her adım gerçeğe her adım bahara yaklaştıracaktı onu....umutsuzluk içinde umudun hikayesi... keyifli okumalar☺️