2. Mavi Kulübeli Zevksiz Adam

1.7K 150 129
                                    

   Merhaba! Yeni bir bölümle daha karşınızdayım. Nihayet geriye sadece bir tane yazılım kaldı ve ben de acele edip bir bölüm yazayım dedim. Bence çok iyi demişim. Ne dersiniz?

   Neyse. Size bir şey sormak istiyorum aslında. Bölümleri yayınlamadan önce duvarımda duyuru yapmamı ister misiniz? Bölümden iki-üç gün önce bir duyuru yayınlarım ve o duyurunun içinde yeni bölümden birkaç kesit de olabilir. Fragman gibi bir şey yani. Bu tamamen sizin isteğinize kalmış bir şey. Eğer yapalım diyen kişi sayısı ondan fazla olursa - veya yirmiden, bu yorumlara göre değişebilir - yapmayı düşünüyorum. Bu aklıma bir anda gelen bir fikirdi bu yüzden kararı tamamen size bırakmış durumdayım.

    Sanki bir şey daha söyleyecektim ama tamamen unutmuş bulunmaktayım. Neyse, bir sonraki bölüme kaldı artık...

    Bölüm biraz saçma oldu sanki. Beğenmediğim ama düzeltemediğim bir sürü noktası var bunun için özür dilerim. Biraz geçiş bölümü niteliğinde bu bölüm. Umarım siz seversiniz. :) - En azından bolca Kevin içeriyor. - Lütfen yorum yazın. Son zamanlarda yorum sayısı gerçekten düştü ve ben cevaplamasam yerin dibini boylayacak herhalde. Sizden istediğim zor bir şey değil. Bir cümle bile olsa düşüncenizi belirtin, eleştirin istiyorum. Lütfen bunu yapın. Yapanlara da şimdiden teşekkür ederim. 

    Multimedyada Kevin ve Alyssa var. İyi okumalar. :)

"Basit bir hayatın mı olsun istiyorsun? Sürüye yakın dur ve orada kendini unut."     

- Friedrich Nietzsche

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Kevin

"Yapmak istemiyorum." Sızlanmaya devam eden Alyssa'yı bir kasaya kilitleyip denize atmamak için dişlerimi sıkmam gerekti. 

"Bak, kolay olacak. Adamı ben oyalayacağım. Senin sadece arkasına yaklaşman gerekiyor." Alyssa iç çekip birkaç masa sağda oturan adama baktı. Yapmak istemediğini biliyordum ama tüm paramızı kaybetmiştik ve bir şekilde, bir yerden para elde etmek zorundayık. Bu her ne kadar bize ters - ona ters, bana değil - bir seçenek olsa da, izlediğimiz yol değil sonucu önemliydi. 

"Peki neden ben? Hayatımda hiçbir şey çalmadım ki." Ellerini iki yana açtı ve kafasını ani bir şekilde kaldırdı. Bukleleri savrulurken gözüme o kadar şirin görünmeye başladı ki yutkunmam gerekti. "Kevin yapamam. Gerçekten batırırım bu işi."

"Nedeni de bu!" Elimle onun yalvarışı etkisiyle düşürdüğü kaşlarını ve büzdüğü dudaklarını gösterdim elimle. Kaşlarını çatıp sandalyesinde arkaya yaslandı. Öne doğru eğildim biraz ve yanımızdan geçen garson duymasın diye. "Şu tipine bak. Aynı daha önce hiçbir şey çalmamış turist kız gibi görünüyorsun. Kimse senden şüphelenmez."

"Ben oyalasam?" Hedefimiz olan adama yan bir bakış attı. Ben de onu gibi takım elbiseli, siyahi adamı süzdüm gözümün ucuyla. "Sen daha iyisin bir şeyler çalmak konusunda."

"Olmaz. Ben sanki sicil dosyamdaki vukuatların sayısı Gandalf'ın yaşını geçmiş biri gibi görünüyorum." Bana doğru dönünce gözlerimiz buluştu. "Ki aynen öyle biriyim." Dediğim şeyin dürüstlüğüne ben bile şaşırmıştım. Sonuçta her yerde işlediğim suçların ortalama sayısını veren biri değildim. Ben daha çok onları unutmayı tercih ederdim. 

"Beni buraya getirdiğinde para kazanmak için iyi bir planın olduğunu söylemiştin." Alyssa kabullenmiş bir şekilde kendi kendine mırıldanırken gülümsemeden duramadım. 

Siyah Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin