*Reklamlar*

342 31 68
                                    

     Tamam biliyorum, burayı reklam panosuna çevirdim adeta. Biliyorum, susmam lazım. Biliyorum, sizi bölümle umutlandırdım ve şimdi de hayallerinizi yıkıyorum. Ama bunu duyurmam gerek. 

      Wattpad'den gitmeme kararı almamla beraber buradaki kitapların daha iyi bir hal alması için uğraşmam gerektiği fikriyle dolup taştım adeta. Bunun için bir harekette bulunmam gerektiğini de fark ettim. Bu yüzden ben de az önce gittim ve ilk kurgu olmayan hikayemi yayınladım. *Alkışlar, ıslıklar* 

     Pamuk Eller Klavyelere adlı bu kitabımda nelerden bahsediyorum peki?

      "Yazarlık tavsiyeleri" temalı bir çalışma olacak bu. Eğer içinizde yazarlık yolunda ilerlemek isteyen, bir şeyler merak eden, Wattpad'de farklı olmak isteyen kişiler varsa onların işine yarayacaktır bu çalışma. 

      Bu seriyi yazmaya başladığımdan beri hep araştırırım yazarlığı. İyi karakter nasıl yaratılır, gerçekçilik nasıl oluşturulur, konu nedir vs... Hiçbir zaman iyi bir yazar olduğumu söylemedim ama iyi bir okur olduğumdan eminim. Bu yüzden bir kitapta insana rahatsızlık veren, eksiklik hissi yaşatan faktörleri biliyorum. Bildiğim ve yıllar boyunca öğrendiğim bu şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum. 

     Madem gitmiyorum burayı daha iyi bir yer yapmak için küçük de olsa bir çabam olsun diyerek başlanılmış bir çalışma bu. Eğer ilgilenirseniz desteklerinizi beklerim. Benim de sizden öğreneceğim şeyler vardır hem. Birlikte geliştiririz birbirimizi. İlginizi çekebildiysem o kitaba da beklerim sizi. Hem ona bölüm atacağımın garantisini de verebilirim çünkü onu yazmak on altı dakikamı falan alıyor. O konudan bir endişeniz olmasın yani.

      Bazılarınızla bir sonraki bölümde, bazılarınızla yeni çalışmamda görüşmek üzere!

Siyah Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin